, Адміністратор

Відділ охорони здоров'я

Головний спеціаліст: Азізова Оксана Анатоліївна




ПОЛОЖЕННЯ

про відділ охорони здоров‘я Сарненської міської ради

 

  1. Загальні положення

1. Відділ охорони здоров’я Сарненської міської ради (надалі – відділ) є структурним підрозділом Сарненської міської ради, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкований міському голові та першому заступнику міського голови.

2.Відділ утворюється Сарненською міською радою для здійснення реалізації державної політики в галузі охорони здоров’я.

2.1. Відділ не має статусу юридичної особи.

2.2. Повне найменування:

Відділ охорони здоров’я Сарненської міської ради.

Скорочене найменування:

Відділ охорони здоров’я міської ради.

2.3. У своїй роботі відділ керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

2.4 Посадові особи, що працюють у відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування, мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій та отримують заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.

 

  1. Основні завдання відділу

Основні завдання відділу:

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я в Сарненській міській територіальній громаді;

2.2. Координація діяльності закладів охорони здоров’я, які перебувають у власності Сарненської міської територіальної громади;

2.3. Прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров’я на території територіальної громади та нормативне забезпечення населення медичною допомогою, враховує їх під час розроблення проектів програм економічного і соціального розвитку.

2.4. Вивчення стану здоров’я населення Сарненської міської територіальної громади, вжиття заходів щодо запобігання і зниження захворюваності тимчасової та стійкої втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя.

2.5. Здійснення заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію інфекційних та неінфекційних захворювань, епідемій.

2.6. Контроль забезпечення в межах наданих повноважень доступності медичних послуг на території громади, якості медичної допомоги, створення належних умов в закладах охорони здоров’я для перебування в них хворих та роботи персоналу.

2.7. Контроль за дотриманням законодавства в галузі охорони здоров’я, стандартів лікування та нормативів надання медичної допомоги в закладах охорони здоров’я громади.

2.8. Організаційно-методичне керівництво та перевірка діяльності установ, закладів та підприємств охорони здоров’я, які належать до комунальної власності Сарненської міської територіальної громади, організація їх фінансового, кадрового та матеріально-технічного забезпечення, координація діяльності цих закладів.

2.9. Сприяння розвитку мережі закладів охорони здоров’я усіх форм власності, індивідуальної підприємницької діяльності в галузі охорони здоров’я.

2.10. Здійснення міжнародного співробітництва у сфері охорони здоров’я. Сприяння залученню гуманітарної та іншої допомоги для комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров'я.

  1. Основні функції відділу

Відділ, відповідно до покладених на нього завдань, виконує такі функції:

3.1. Функції у сфері організації мережі закладів охорони здоров’я:

3.1.1. Здійснює координацію установ, закладів та підприємств, які відносяться до сфери охорони здоров’я та засновником яких є Сарненська міська рада.

3.1.2. Визначає потребу у закладах охорони здоров’я та подає пропозиції Сарненській міській раді, виконавчому комітету міської ради щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних потреб за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, медичних кадрів, тощо.

3.1.3. Забезпечує оперативний контроль за збереженням існуючої мережі закладів охорони здоров’я, сприяє їх фінансовому, матеріально-технічному та методичному забезпеченню.

3.1.4. Здійснює у межах своєї компетенції перевірки закладів охорони здоров’я, що належать до сфери управління.

3.1.5. Розробляє та готує проекти розпоряджень міського голови, проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, та інших нормативно-правових актів відповідно до компетенції Відділу.

3.1.6. Контролює роботу установ, закладів, підприємств охорони здоров’я, підпорядкованих Відділу в надзвичайних та екстремальних умовах.

3.1.7. Контролює заходи щодо поліпшення медичної служби цивільного захисту територіальної громади та проведення планових навчань медичного персоналу для роботи в надзвичайних умовах при ліквідації аварій та катастроф;

3.1.8. Контролює заходи щодо розвитку профілактичного напрямку в охороні здоров’я.

3.1.9. Контролює заходи з попередження, лікування, локалізації та ліквідації масових інфекційних захворювань установами, закладами, підприємствами охорони здоров’я, підпорядкованими Відділу.

3.1.10. Подає пропозиції міському голові, в разі виникнення або поширення епідемічних захворювань, екстремальної ситуації.

3.1.11. Може звертатися з пропозицією до уповноважених органів про проведення перевірок на підприємствах, установах, організаціях, що не перебувають у комунальній власності, та фізичних, юридичних осіб, які здійснюють надання медичних послуг, у разі порушень дотримання ними умов ведення медичної практики.

3.1.12. Вирішує в межах своєї компетенції питання, пов’язані з будівництвом, капітальним та поточним ремонтом комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров'я.

3.2. Функції у сфері організації нормативно-правового забезпечення комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров'я:

3.2.1. Контролює виконання комунальними установами, закладами та підприємствами охорони здоров'я, покладених на них обов’язків.

3.3. Функції у сфері організації фінансового забезпечення закладів охорони здоров’я:

3.3.1. Організує розроблення бюджетних запитів закладами охорони здоров’я для подання фінансовому управлінню міської ради в установлені ним терміни та порядку.

3.3.2. Доводить у встановленому порядку до закладів охорони здоров’я відомості про обсяги асигнувань.

3.3.3. Здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, отриманих закладами охорони здоров’я, і витрачання ними бюджетних коштів. Одержує звіти про використання коштів від закладів охорони здоров’я і аналізує ефективність використання ними бюджетних коштів.

3.3.4. Контролює та аналізує використання залучених закладами охорони здоров’я коштів підприємств, установ, організацій та з інших джерел для задоволення потреб закладів охорони здоров’я.

3.4. Функції у сфері організації матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров’я.

3.4.1. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів охорони здоров’я, введенню в дію нових приміщень, реконструкції і переобладнанню діючих закладів, забезпеченню лікувального процесу діагностичним, лабораторним, стерилізаційним та іншим обладнанням та інвентарем відповідно до норм оснащення, оновленню медичної апаратури, санітарного транспорту, здійснює контроль за використанням комунального майна за призначенням.

3.4.2. Контролює заходи з впровадження комп’ютерних методів обліку та автоматизованих систем управління в установах, закладах та підприємствах охорони здоров'я, підпорядкованих Управлінню.

  1. Права відділу

Для виконання покладених на нього завдань та функцій Відділ має право:

4.1. Залучати до розроблення місцевих програм розвитку та реорганізації охорони здоров’я та розгляду питань, що належать до його компетенції, медичних працівників установ різних форм власності, науково-медичних працівників і та інших спеціалістів.

4.2. Брати участь в утворенні, реорганізації та ліквідації комунальних установ, закладів, підприємств охорони здоров’я різних форм власності.

4.3. Проводити конференції медичних працівників, семінари, наради керівників, фахівців закладів охорони здоров’я з питань, що належать до його компетенції.

4.4. Вносити пропозиції компетентним органам та посадовим особам щодо фінансування галузі охорони здоров’я громади, брати безпосередню участь у формуванні бюджету охорони здоров’я громади.

  1. Керівництво відділу

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

5.2. Начальник відділу охорони здоров’я, представляючи інтереси міської ради в галузі охорони здоров’я у відносинах з юридичними та фізичними особами:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує виконання покладених на відділ завдань, визначає посадові обов’язки і ступінь відповідальності працівників відділу.

5.2.2. Вносить подання про заохочення та накладання дисциплінарних стягнень на керівників комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров'я, подає міському голові клопотання про відзначення працівників закладів охорони здоров’я.

5.2.3. Контролює діяльність керівників закладів охорони здоров’я, у межах своїх повноважень.

  1. Взаємовідносини

- Працівники Відділу при виконані посадових (службових) обов’язків взаємодіють між собою щодо отримання, надання інформацій, погодження документів, спільного виконання завдань та функцій, що покладені на Відділ.

- Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з відділами, управліннями та іншими виконавчими органами Сарненської міської ради.

- За дорученням міського голови та/або заступника міського голови Відділ, при виконанні покладених на нього завдань, взаємодіє з органами державної, виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, юридичними та фізичними особами організаціями незалежно від форми власності, засобами масової інформації, об’єднаннями громадян.

  1. 7. Прикінцеві положення

7.1. Відділ утримується за рахунок бюджету Сарненської міської територіальної громади.

Граничну чисельність відділу затверджує Сарненська міська рада, штатний розпис та витрати на його утримання затверджує Сарненський міський голова.

7.2. Керівництво міської ради створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу. Забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативним актами і довідковими матеріалами.

7.3. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться Сарненською міською радою в порядку, встановленому чинними законодавством України.

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
20 листопада 2024
Про затвердження норм надання послуги з управління відходами для Сарненської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Хіноцького Олександра Олександровича про постановку його на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про зняття із квартирного обліку Приступи Ростислава Леонідовича та виключення його із списків громадян, які користуються правом отримання житла у Ремчицькому старостинському окрузі № 6 Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради  від 02 серпня 2024 року № 463 «Про утворення Ради безбар’єрності при виконавчому комітеті Сарненської міської ради»

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Юревич А.В.  щодо надання дозволу на розробку схеми організації дорожнього руху по вул. Грушевського, 1  у м. Сарни Сарненського району Рівненської області

Пошук документів