, Адміністратор

Відділ фінансово-господарського забезпечення

Начальник відділу-головний бухгалтер: Думніцька Ольга Петрівна

E-mail: smrbuh@ukr.net

Тел: 03655 3 57 21


Заступник начальника відділу: Орешко Тетяна Григорівна

Тел: 03655 3 57 33


Головний спеціаліст: Мосійчук Надія Володимирівна

Тел: 03655 3 57 33


Головний спеціаліст: Захарчук Алла Олександрівна

Тел: 03655 3 50 31


Головний спеціаліст: Лазарець Наталія Юріївна

Тел: 03655 3 50 31


Завідувач господарства: Соломка Валерій Андрійович

Тел: 03655 3 50 85


Водій автотранспортних засобів: Леончик Володимир Олексійович


Прибиральник службових приміщень: Єсенгалєєва Олена Миколаївна


Прибиральник службових приміщень: Клещевнікова Тетяна Дмитрівна


Прибиральник службових приміщень: Лащевська Оксана Миколаївна


Сторож: Царук Юрій Іванович

Тел: 03655 3 50 85


Сторож: Куропій Володимир Зіновійович

Тел: 03655 3 50 85


Сторож: Симончук Василь Йосипович

Тел: 03655 3 50 85


Сторож: Ячменик Григорій Олексійович

Тел: 03655 3 50 85


ПОЛОЖЕННЯ

про відділ фінансово-господарського забезпечення

Сарненської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ фінансово-господарського забезпечення Сарненської міської ради є структурним підрозділом міської ради, який утворюється рішенням міської ради.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням. 

1.3. Структура відділу, чисельність затверджується рішенням міської ради.

1.4. Призначення на посаду та звільнення з посади працівників відділу здійснюється міським головою відповідно до вимог чинного законодавства.

1.5. Відділ є підконтрольний і підзвітний міській раді, підпорядковується міському голові і діє на основі Положення.

1.6. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

2. Завдання та функції

2.1. Завдання відділу:

2.1.1. Введення бухгалтерського облiку, фiнансово-господарської дiяльностi міської ради та складення відповідної звітності.

2.1.2. Вiдображення у документах достовiрної та у повному обсязi iнформацiї про господарськi операцiї i результати дiяльностi, необхiдної для оперативного управлiння бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фiнансовими i матерiальними (нематерiальними) ресурсами.

2.1.3. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взяттi бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацiю таких зобов'язань, здiйснення платежiв вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань, достовiрного та у повному обсязi вiдображення операцiй у бухгалтерському облiку та звітності.

2.1.4. Забезпечення контролю за наявнiстю i рухом майна, використанням фiнансових i матерiальних (нематерiальних) ресурсiв вiдповiдно до затверджених нормативiв i кошторисів.

2.1.5. Запобiгання виникненню негативних явищ у фiнансово-господарськiй дiяльностi, виявлення i мобiлiзацiя внутрiшньогосподарських резервів.

2.1.6. Забезпечення взаємодії з структурними підрозділами міської ради, керівниками підприємств, установ, організацій, громадськими територіальними формуваннями з питань, що належать до компетенції відділу.

2.2. Функції відділу:

2.2.1. Веде бухгалтерський облiк вiдповiдно до нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку в державному секторi, а також iнших нормативно-правових актiв щодо ведення бухгалтерського облiку, у тому числi з використанням унiфiкованої автоматизованої системи бухгалтерського облiку та звітності.

2.2.2. Складає на пiдставi даних бухгалтерського облiку фiнансову та бюджетну звiтнiсть, а також державну статистичну, зведену та iншу звiтнiсть (декларацiї) в порядку, встановленому законодавством.

2.2.3. Здiйснює поточний контроль за:

дотриманням бюджетного законодавства при взяттi бюджетних зобов'язань, їх реєстрацiї в органах Державної казначейської служби та здiйсненням платежiв вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань;

правильнiстю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи;

веденням бухгалтерського облiку, складенням фiнансової та бюджетної звiтностi, дотриманням бюджетного законодавства та нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку в державному секторi, а також iнших нормативно-правових актiв щодо ведення бухгалтерського облiку бухгалтерськими службами бюджетних установ, якi пiдпорядкованi бюджетнiй установi.

2.2.4. Своєчасно подає звітність.

2.2.5. Своєчасно та у повному обсязi перераховує податки i збори (обов'язковi платежi) до вiдповiдних бюджетів.

2.2.6. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актiв щодо:

використання фiнансових, матерiальних (нематерiальних) та iнформацiйних ресурсiв пiд час прийняття та оформлення документiв щодо проведення господарських операцiй;

iнвентаризацiї необоротних активiв, товарно-матерiальних цiнностей, грошових коштiв, документiв, розрахункiв та iнших статей балансу.

2.2.7. Проводить аналiз даних бухгалтерського облiку та звiтностi, щодо причин зростання дебiторської та кредиторської заборгованостi, розробляє та здiйснює заходи щодо стягнення дебiторської та погашення кредиторської заборгованостi, органiзовує та проводить роботу з її списання вiдповiдно до законодавства.

2.2.8. Забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахункiв за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетнi кошти;

достовiрнiсть та правильнiсть оформлення iнформацiї, включеної до реєстрiв бюджетних зобов'язань та бюджетних фiнансових зобов'язань;

повноту та достовiрнiсть даних пiдтвердних документiв, якi формуються та подаються в процесi казначейського обслуговування;

зберiгання, оформлення та передачу до архiву оброблених первинних документiв та облiкових регiстрiв, якi є пiдставою для вiдображення у бухгалтерському облiку операцiй та складення звiтностi, а також звiтностi;

користувачiв у повному обсязi правдивою та неупередженою iнформацiєю про фiнансовий стан бюджетної установи, результати її дiяльностi та рух бюджетних коштів.

2.2.9. Бере участь у роботi з оформлення матерiалiв щодо нестачi, крадiжки грошових коштiв та майна, псування активiв.

2.2.10. Зздiйснює заходи щодо усунення порушень i недолiкiв, виявлених пiд час контрольних заходiв, проведених державними органами та пiдроздiлами міської ради, що уповноваженi здiйснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

2.2.11. Розробляє разом з іншими структурними підрозділами міської ради проєкти нормативних актів.

2.2.12. Готує довідки, звіти, інформації з питань, що належать до компетенції відділу.

2.2.13. Бере участь у проведені нарад, зустрічей керівництва міської ради з керівниками підприємств, установ, організацій, політичних партій, засобів масової інформації.

2.2.14. Забезпечує виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» у мехаж компетенції відділу.

2.2.15. Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством, регламентами міської ради та виконавчого комітету міської ради, Положенням про відділ.

3. Права відділу

3.1. Для здійснення покладених на нього завдань та обов’язків відділ має право:

3.1.1. Представляти міську раду в установленому порядку з питань, що вiдносяться до компетенцiї відділу, в органах державної влади, органах мiсцевого самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного соцiального страхування, пiдприємствах, установах та органiзацiях незалежно вiд форми власності.

3.1.2. Встановлювати обґрунтованi вимоги до порядку оформлення i подання до відділу структурними пiдроздiлами міської ради, відповідними підприємствами, установами, організаціями первинних документiв для їх вiдображення у бухгалтерському облiку, а також здiйснювати контроль за їх дотриманням.

3.1.3. Одержувати вiд структурних пiдроздiлiв міської ради та бюджетних установ, якi їй пiдпорядкованi, необхiднi вiдомостi, довiдки та iншi матерiали, а також пояснення до них.

3.1.4. Вносити міському голові пропозицiї щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського облiку, складення звiтностi, здiйснення поточного контролю, провадження фiнансово-господарської діяльності.

3.1.5. Залучати спеціалістів структурних підрозділів міської ради, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його повноважень.

3.1.6. Звертатися у встановленому порядку до органів виконавчої влади, громадських об’єднань для отримання інформації, необхідної для виконання службових обов’язків. Давати засобам масової інформації роз’яснення ситуацій, що виникають внаслідок реалізації органом своїх повноважень.

4. Керівництво

4.1. Відділ очолює начальник відділу – головний бухгалтер, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування та Кодексом законів про працю України.

4.2. Начальник відділу – головний бухгалтер повинен мати вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільно володіти державною мовою, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

4.3. Начальник відділу – головний бухгалтер повинен знати Конституцію України, закони України, постанови Верховної Ради України, Укази Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України з питань, що відносяться до компетенції відділу, рішення міської ради, Регламент міської ради, Регламент виконавчого комітету міської ради.

4.4. Начальник відділу – головний бухгалтер:

4.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу.

4.4.2. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.4.3. У межах своєї компетенції дає доручення працівникам відділу та здійснює контроль за їх виконанням.

4.4.4. Розподіляє обов’язки працівників відділу.

4.4.5. Розробляє і вносить на затвердження в установленому порядку посадові інструкції працівників відділу.

4.4.6. Забезпечує дотримання працівниками відділу трудової і виконавської дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку, умов колективного договору.

4.4.7. Планує роботу відділу і здійснює контроль за виконанням планів роботи.

4.4.8. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу.

4.4.9. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу.

4.4.10. Виконує інші обов’язки та доручення, покладені на нього міським головою.

5. Відповідальність

5.1. Відділ несе відповідальність:

- за своєчасне і якісне виконання покладених на нього завдань;

- за достовірність, правильність та об’єктивність підготовлених аналітичних матеріалів, інформацій, звітів тощо;

- за збереження документів і додержання їх у належному стані;

- за збереження конфіденційності інформації відповідно до чинного законодавства України.

5.2. Працівники відділу відповідно до чинного законодавства несуть матеріальну, дисциплінарну, адміністративну, кримінальну відповідальність:

- за порушення трудової дисципліни, невиконання правил внутрішнього трудового розпорядку, умов колективного договору;

- за неякісне або несвоєчасне виконання посадових обов'язків і завдань, бездіяльність або невикористання наданих їм прав;

- за порушення норм етики поведінки посадової особи органів місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних із прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування та її проходженням.

6. Взаємозв’язки

6.1. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з:

- структурними відділами міської ради;

- підприємствами, установами й організаціями усіх форм власності;

- об’єднаннями громадян;

- відповідною районною державною адміністрацією;

- громадськими організаціями;

- територіальними громадами;

- Сарненською районною радою;

- засобами масової інформації.

6.2. Відділ за згодою з міським головою може бути залучений до спільної роботи з органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади з метою надання консультативної допомоги.

Останні документи

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
19 квітня 2024
№ від 19 квітня 2024 року "Про затвердження рішень про надання та припинення надання соціальних послуг"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
19 квітня 2024
№ від 19 квітня 2024 року "Про переведення громадянина на диференційовану форму обслуговування у відділенні соціальної допомоги вдома комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Сарненської міської ради"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
19 квітня 2024
№ від 19 квітня 2024 року "Про затвердження розпорядження Сарненського міського голови від 11.04.2024 № 80 та внесення змін до рішення виконавчого комітету від 05.08.2022 року № 292"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
19 квітня 2024
№ від 19 квітня 2024 року "Про  взяття під соціальний супровід cім`ї  Стельмах С.Л., жителів м. Сарни, Сарненського району Рівненської області, яка перебуває у складних життєвих обставинах"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
19 квітня 2024
№ від 19 квітня 2024 року "Про  взяття під соціальний супровід cім`ї  Сапунжийської О.Д., жителів м. Сарни, Сарненського району Рівненської області, яка перебуває у складних життєвих обставинах"

Пошук документів