, Адміністратор

Реєстр наборів відкритих даних, що перебувають у володінні Сарненської міської ради

№ з/п

Назва набору даних

Відповідальний підрозділ

1.       

Перелік об’єктів комунальної власності

Відділ управління комунальною власністю

2.       

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту

Фінансове управління

Керівники комунальних підприємств

3.       

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Відділ житлово-комунального господарства,

будівництва, транспорту та інфраструктури

4.       

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

5.       

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Відділ інвестиційного розвитку

6.       

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту

7.       

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту

8.       

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

9.       

Дані про місце розміщення зупинок міського автомобільного транспорту

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

10.   

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

Відділ охорони здоров’я

Керівники закладів охорони здоров’я

11.   

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Організаційний відділ

12.   

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

Організаційний відділ

13.   

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

14.   

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Відділ архітектури та містобудування

15.   

Дані про надходження звернень, в тому числі на телефонні “гарячі лінії”

Загальний відділ

Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення

16.   

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

Відділ зв’язків із громадськістю та засобами масової інформації

17.   

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проєкти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Відділ інвестиційного розвитку

18.   

Адресний реєстр

Відділ архітектури та містобудування

19.   

Дані про надані адміністративні послуги

Центр надання адміністративних послуг

Відділ державної реєстрації

20.   

Дані про видані будівельні паспорти

Відділ архітектури та містобудування

21.   

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

Відділ охорони здоров’я

Керівники закладів охорони здоров’я

22.   

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури Керівники комунальних підприємств

23.   

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Управління освіти

Керівники закладів дошкільної освіти

24.   

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Управління освіти

25.   

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

Відділ архітектури та містобудування

26.   

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

Відділ управління комунальною власністю

КП «Екосервіс»

27.   

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Юридичний відділ

28.   

Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

29.   

Надходження і використання благодійної допомоги

Відділ фінансово-господарського забезпечення

30.   

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Фінансове управління

31.   

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

Відділ управління комунальною власністю

32.   

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

Відділ управління комунальною власністю

33.   

Схеми планування території, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проєкти (відповідно до повноважень)

Відділ архітектури та містобудування

34.   

Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та , інфраструктури

35.   

Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

36.   

Розклад руху міського автомобільного транспорту

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

37.   

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

Відділ по управлінню природними ресурсами, регулювання земельних відносин

38.   

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

Відділ по управлінню природними ресурсами, регулювання земельних відносин

Відділ агропромислового розвитку

39.   

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Управління житлово-комунального господарства, транспорту, містобудування, архітектури та управління комунальною власністю

40.   

Реєстр містобудівних умов та обмежень

Відділ архітектури та містобудування

41.   

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту

42.   

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

Відділ інвестиційного розвитку

43.   

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Відділ по управлінню природними ресурсами, регулювання земельних відносин

44.   

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Відділ архітектури та містобудування

45.   

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

КП «Екосервіс»

46.   

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

КП «Екосервіс»

47.   

Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

КП «Екосервіс»

48.   

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Управління культури, туризму, молоді та спорту

49.   

Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

50.   

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення

51.   

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та мобілізаційної роботи

52.   

Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, транспорту та інфраструктури

53.   

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту

Управління житлово-комунального господарства, транспорту, містобудування, архітектури та управління комунальною власністю

54.   

Довідник підприємств, установ (закладів)  та організацій, що належать до власності  Сарненської міської територіальної громади, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

Організаційний відділ

55.   

Інформація про структуру Сарненської міської ради

Відділ з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи

56.   

Звіти, у  тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

Загальний відділ

57.   

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Сарненської міської територіальної громади

Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення

58.   

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих Сарненською міською радою, проєктів нормативно-правових актів

Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації

Організаційний відділ

59.   

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту

60.   

Інформація про нормативно-правові засади діяльності Сарненської міської ради

Організаційний відділ

Відділи, управління, служби, центри

61.   

Фінансова звітність Сарненської міської ради

Відділ фінансово-господарського забезпечення

62.   

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

Відділ управління комунальною власністю

Відділ інвестиційного розвитку

Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
20 листопада 2024
Про затвердження норм надання послуги з управління відходами для Сарненської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Хіноцького Олександра Олександровича про постановку його на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про зняття із квартирного обліку Приступи Ростислава Леонідовича та виключення його із списків громадян, які користуються правом отримання житла у Ремчицькому старостинському окрузі № 6 Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради  від 02 серпня 2024 року № 463 «Про утворення Ради безбар’єрності при виконавчому комітеті Сарненської міської ради»

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Юревич А.В.  щодо надання дозволу на розробку схеми організації дорожнього руху по вул. Грушевського, 1  у м. Сарни Сарненського району Рівненської області

Пошук документів