, Адміністратор

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту

Начальник відділу: ЯНОК Ігор Михайлович

E-mail: socio-economic-smr@ukr.net

Телефон:0974339372


Головний спеціаліст: БОРОВЕЦЬ Анатолій Прокопович

E-mail: socio-economic-smr@ukr.net


Положення

про відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту Сарненської міської ради

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

Відділ соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту (далі - відділ) є структурним підрозділом міської ради без статусу юридичної особи, утворюється рішенням Сарненської міської ради (далі – міська рада), підзвітний та підконтрольний міській раді, у своїй діяльності підпорядковується Сарненському міському голові

Відділ у своїй діяльності діє відповідно до Конституції України, Кодексів України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших законів, постанов Верховної Ради України, Указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, наказів Міністерств України, розпоряджень голови обласної державної (військової) адміністрації, керується розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

  1. ЗАВДАННЯ ФУНКЦІЇ ТА ПОВНОВАДЖЕННЯ ВІДДІЛУ
    • За напрямком соціально-економічного розвитку:
      • Реалізація повноважень виконавчого органу ради в сфері соціально-економічного розвитку громади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами.
      • Розробляє проект короткострокової програми економічного і соціального розвитку громади на наступний рік, забезпечує реалізацію завдань і заходів програми, інформує територіальну громаду та надає звіт міській раді, виконавчому комітету Сарненської міської ради про хід і результати її виконання.
      • Забезпечує розробку прогнозних показників на коротко - та довгострокові терміни, розробляє пріоритетні напрямки соціально-економічного розвитку громади.
      • Забезпечує реалізацію тарифної політики, здійснює економічний аналіз розрахунків проектних тарифів, визначає їх економічно-обґрунтований рівень для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, на послуги яких запроваджено державне регулювання, та надає пропозиції і зауваження, а також розглядає та узгоджує розрахунки цін/тарифів на послуги комунальних підприємств, які не є регульованими і встановлюються самостійно за згодою сторін (за зверненням підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців) у межах, визначених законодавством.
      • Здійснює аналіз діючих тарифів на послуги для населення та рівня фактичних витрат відповідних підприємств.
      • Розглядає проекти планів комунальних підприємств громади, вносить рекомендації та здійснює контроль за дотриманням цін і тарифів.
      • Взаємодіє з міжнародними та українськими організаціями з питань розвитку підприємництва.
      • Аналізує стан здійснення державної регуляторної діяльності та виконання заходів з відстеження результативності регуляторних актів, відповідно до вимог здійснення державної регуляторної політики.
      • Здійснює розгляд звернень громадян та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції відділу.
      • Забезпечує контроль за виконанням рішень ради громади, виконавчого комітету, розпоряджень голови громади з питань, що належать до компетенції відділу.
      • Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
      • Розробляє проекти розпоряджень міського голови, готує і вносить пропозиції для прийняття рішень міською радою та її виконавчим комітетом.
      • Бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії міської ради.
      • Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
      • Забезпечує у межах повноважень, реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
      • Забезпечує у межах повноважень, захист персональних даних.
      • Скликає в установленому порядку наради, семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
      • Бере участь у засіданнях Сарненської міської ради та засіданнях виконавчого комітету, нарадах, що проводить міський голова, а також в тих, що проводяться у виконавчих органах Сарненської міської ради з питань, віднесених до компетенції відділу.
      • Забезпечувати функціонування, розвиток та вдосконалення системи енергетичного менеджменту відповідно до вимог Положення про систему енергетичного менеджменту в органі місцевого самоврядування.
      • Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом виконавчого комітету, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
    • За напрямком фінансового контролю та внутрішнього аудиту:
      • Проведення оцінки:
    • ефективності функціонування системи внутрішнього контролю;
    • ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах;
    • ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання, управління бюджетними коштами;
    • якості надання адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства;
    • використання і збереження активів; надійності, ефективності та результативності інформаційних систем і технологій;
    • управління комунальним майном;
    • правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;
    • ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань міської ради, суб’єктів господарювання сфери управління міської ради;
      • Планування, організація та проведення внутрішніх аудитів в міській раді, у суб’єктів господарювання сфери управління міської ради з дотриманням вимог стандартів внутрішнього аудиту та інших нормативно правових актів з відповідних питань, документування їх результатів, підготовка аудиторських звітів, висновків та рекомендацій, а також проведення моніторингу врахування рекомендацій;
      • Подання міському голові аудиторських звітів і рекомендацій для прийняття ним відповідних управлінських рішень;
      • Формування плану діяльності з внутрішнього аудиту на підставі результатів оцінки ризиків з урахуванням стратегії та цілей міської ради, в установленому порядку подання його на затвердження міському голові, забезпечення його оприлюднення на офіційному вебсайті міської ради та у разі необхідності внесення змін до такого плану;
      • Забезпечення визначення простору внутрішнього аудиту як формалізованої і задокументованої бази даних та її підтримання в актуальному стані;
      • Складення та виконання програми забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту; проведення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту відповідно до вимог стандартів внутрішнього аудиту;
      • Здійснення заходів щодо врахування рекомендацій, наданих Мінфіном за результатами зовнішньої оцінки функціонування системи внутрішнього аудиту;
      • Звітування про результати діяльності відділу відповідно до вимог законодавства та стандартів внутрішнього аудиту;
      • Взаємодія з іншими структурними підрозділами міської ради, суб’єктами господарювання сфери управління міської ради та іншими державними органами, підприємствами, їх об’єднаннями, установами та організаціями з питань проведення внутрішнього аудиту;
      • Розгляд у межах компетенції відділу запитів та звернень підприємств, установ, організацій та громадян, вивчення порушених в них питань та підготовка проектів відповідей;
      • Надання у межах компетенції відділу відповідної інформації за запитами на інформацію;
      • Здійснення у межах компетенції відділу моніторингу та аналізу законодавства;
      • Прийом громадян у межах компетенції відділу;
      • Визначення у межах компетенції відділу пріоритетних напрямів роботи (діяльності) міської ради та підготовка інформації про виконання заходів з їх реалізації відповідно до функціональних повноважень;
  1. ПРАВА ВІДДІЛУ

3.1.  Посадові особи відділу, які уповноважені здійснювати контрольні заходи, мають право:

3.2. Повного та безперешкодного доступу до приміщень, документів, інформації та баз даних, які стосуються проведення внутрішнього контролю та аудиту, моніторингу, аналізу та інших контрольних заходів, включаючи інформацію з обмеженим доступом, що надається в установленому законом порядку, що проводяться згідно із затвердженим міським головою планом діяльності з внутрішнього аудиту.

3.3. У межах компетенції, надавати службову інформацію та документи іншим структурним підрозділам, а за дорученням міського голови іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, у тому числі правоохоронним органам, підприємствам, установам та організаціям відповідно до законодавства.

3.4. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань та ініціювати залучення експертів (за згодою) для проведення внутрішніх аудитів.

3.5. Використовувати всю інформацію загального користування, а в окремих випадках і службового користування, яка є в розпорядженні міської ради, що необхідна для виконання завдань, покладених на відділ, а також інформаційні бази, засоби зв’язку і комунікації, інші технічні та інформаційні засоби.

3.6. Готувати запити до державних органів, підприємств, установ та організацій з метою отримання необхідної інформації для проведення внутрішнього контролю та аудиту.

3.7. Проводити планові та позапланові контрольні заходи на об’єктах контролю.

3.8. Отримувати інформацію та підтверджуючі документи щодо правових підстав, фінансово-економічних обґрунтувань, підготовки і ухвалення нормативно-правових, розпорядчих, адміністративних, інших актів і відомчих документів, що регулюють організаційно-розпорядчу та фінансово-господарську діяльність.

3.9. Отримувати від посадових осіб об’єкта контролю первинні бухгалтерські, фінансові документи, необхідні довідки, інформацію, статистичні відомості, фінансову звітність, іншу документацію та письмові пояснення і заяви з питань, що постають під час проведення контрольного заходу.

3.10. Отримувати від посадових осіб об’єкта контролю нормативно-правові, організаційно розпорядчі акти і відомчі документи (постанови, розпорядження, рішення, накази, положення, інструкції, порядки, стандарти, інструктивні листи тощо).

3.11 Отримувати засвідчені в установленому порядку копії документів, які стосуються об’єкта контролю.

3.12. Одержувати у встановленому порядку від третіх осіб довідки, копії документів, які пов’язані з операціями, що перевіряються.

3.11. Проводити контрольні обміри обсягів виконаних робіт.

3.12. Рекомендувати керівникам та іншим посадовим особам підконтрольних суб’єктів невідкладне усунення виявлених порушень.

3.13. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.15. Здійснювати підготовку проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до компетенції відділу.

3.16. Користуватися іншими правами, передбаченими Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими нормами чинного законодавства України.

  1. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛУ

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

4.2. Начальник відділу:

4.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділом.

4.2.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.

4.2.3. В межах своїх повноважень  усно доручає виконання завдань, контролює їх виконання.

4.2.4. Візує проєкти рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови та актів в межах компетенції відділу.

4.2.5. Здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України.

4.3. Посадові особи відділу зобов’язані у своїй діяльності дотримуватись загальних правил та стандартів професійної етики, загальновизнаних етичних норм поведінки, бути ввічливими у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими.

4.4.Порушення професійної етики поведінки посадових осіб місцевого самоврядування є підставою для притягнення їх до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

4.5. Посадові особи відділу зобов’язані постійно підвищувати свій кваліфікаційний рівень.

  1. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ

5.1. До складу відділу входять начальник відділу та головні спеціалісти, яких призначає на посаду та звільняє з посади міський голова.

5.2. Структура відділу і чисельність працівників затверджується рішенням міської ради.

5.3. Посадові обов’язки начальника та працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

  1. СИСТЕМА ВЗАЄМОДІЇ

6.1. Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з депутатами, постійними комісіями міської ради, структурними підрозділами міської ради, органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, громадянами та їх об’єднаннями.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

7.1. Начальник та працівники відділу несуть персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням.

Останні документи

Документи → Рішення виконавчого комітету → 2025 рік → Березень
28 березня 2025
№ 45 від 27 березня 2025 року "Про втрату чинності розпорядження міського голови"

Документи → Розпорядження міського голови → 2025 рік → Березень
28 березня 2025
№ 43 від 27 березня 2025 року "Про приведення в готовність об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням"

Документи → Проєкти рішень 36-ї сесії міської ради
28 березня 2025
Про звіт щодо виконання Програми «Цукровий діабет» на 2022-2024 роки

Документи → Проєкти рішень 36-ї сесії міської ради
28 березня 2025
Про звіт щодо виконання Програми  протидії  захворюванню на туберкульоз на 2021-2024 роки

Документи → Проєкти рішень 36-ї сесії міської ради
28 березня 2025
Про звіт щодо виконання Програми розвитку позашкільної освіти на території м. Сарни на 2022-2024 роки

Пошук документів