, Відділ реєстрації

Положення про відділ державної реєстрації Сарненської міської ради

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ державної реєстрації

Сарненської міської ради

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відділ державної реєстрації Сарненської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Сарненської міської ради.

1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові. Координацію діяльності відділу здійснює заступник міського голови згідно розподілу обов’язків.

1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами органів місцевого самоврядування, рішеннями Сарненської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.5. Положення про відділ затверджується ­­­міською радою.

1.6. Відділ використовує в роботі бланки, штампи та печатку з найменуванням Сарненської міської ради та її виконавчого комітету, номерні печатки державних реєстраторів.

1.7. Міська рада створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує відшкодування витрат на відрядження, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.

  1. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

1.Основними завданнями відділу є:

1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

1.2. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:

1.2.1. Здійснює роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

1.2.2. Реалізує заходи з підвищення кваліфікації працівників відділу у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

1.2.3. Узагальнює практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, готує пропозиції щодо його вдосконалення, усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому.

1.2.4. Вносить пропозиції керуючому справами виконавчого комітету міської ради щодо удосконалення роботи відділу у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

1.2.5. Здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

1.2.6. Бере участь у навчальних заходах (семінарах, лекціях, тренінгах тощо), організованих виконавчим комітетом Сарненської міської ради, а також організовує проведення навчальних заходів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяження.

1.2.7. Забезпечує надання необхідної звітної інформації у встановлені терміни.

1.2.8. У межах своєї компетенції бере участь у підготовці розпоряджень, рішень.

1.2.9. Забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян, запитів установ та організацій, запитів на публічну інформацію з питань, що належать до компетенції відділу.

1.2.10. Забезпечує представництво в установленому порядку інтересів Сарненської міської ради, її виконавчого комітету в судах та інших організаціях з питань, що належать до компетенції відділу.

  1. ВІДДІЛ МАЄ ПРАВО

1. Залучати у встановленому порядку фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

2. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

4. Скликати в установленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.

5. Залучати спеціалістів інших підрозділів міської ради для вирішення питань, віднесених до компетенції відділу.

6. Порушувати клопотання перед керуючим справами виконавчого комітету міської ради щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи відділу.

4. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (СЛУЖБОВІ ЗВ’ЯЗКИ)

Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

5.СТРУКТУРА ВІДІЛУ

1. Відділ очолює начальник – державний реєстратор, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

2. На посаду начальника відділу - державного реєстратора призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України та стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

3. Не може бути призначена на посаду начальника відділу особа, щодо якої існують обмеження, передбачені законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції».

4. Начальник відділу підпорядковується безпосередньо міському голові.Начальник відділу:

4.1. Здійснює керівництво відділом, організовує його роботу та несе відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.

4.2. Організовує та контролює ведення діловодства у відділі.

4.3. Вносить пропозиції щодо заохочення і притягнення до дисциплінарної відповідальності державних реєстраторів відділу.

4.4. Забезпечує і контролює дотримання працівниками відділу виконавської та трудової дисципліни. Виконання завдання, вказівки, доручення.

4.5. Переглядає посадові інструкції працівників відділу та, у разі необхідності, вносить до них зміни та доповнення.

4.6. Забезпечує підвищення ділової кваліфікації працівників відділу.

4.7. Здійснює планування роботи відділу, контролює виконання запланованих заходів та звітує про їх виконання.

4.8. Визначає працівників відділу, відповідальних за зберігання реєстраційних справ.

4.9. Організовує виконання доручень керівництва та звітує про їх виконання.

4.10. Приймає участь у нарадах виконавчого комітету Сарненської міської ради.

4.11. Здійснює попередній розгляд звернень громадян, доручає проведення перевірки викладеної у звернені інформації та підготовку відповідей на звернення працівниками відділу.

4.12. Представляє відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями.

4.13. У разі відсутності начальника відділу його обов’язки виконує один із державних реєстраторів відділу згідно розпорядження міського голови.

Відповідно до Законів про реєстрацію начальник відділу – державний реєстратор:

4.14.Приймає документи.

4.15. Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів.

4.16. Перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації.

4.17. Проводить реєстраційну справу (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди ) за відсутністю підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

4.18. Веде реєстраційні справи.

4.19. Встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства.

4.20. Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обмежень.

4.21. Відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження.

4.22. Присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об‘єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав.

4.23. Виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі у електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав.

4.24. Формує документи за результатами розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

4.25. Здійснює інші дії, передбачені законами про реєстрацію.

5.На посади інших працівників відділу призначаються особи, які відповідають кваліфікаційним вимогам, що визначені Міністерством юстиції України та встановлені Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ

6.1. Працівники відділу несуть відповідальність за неналежне виконання покладених на відділ даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження відділу розподіляються начальником між працівниками відділу та закріплюються у посадових інструкціях.

6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

7.1. Припинення діяльності відділу здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

7.2. Зміни і доповнення до цього положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

Секретар ради                                                                                                               Андрій МИЧКА

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
20 листопада 2024
Про затвердження норм надання послуги з управління відходами для Сарненської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Хіноцького Олександра Олександровича про постановку його на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про зняття із квартирного обліку Приступи Ростислава Леонідовича та виключення його із списків громадян, які користуються правом отримання житла у Ремчицькому старостинському окрузі № 6 Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради  від 02 серпня 2024 року № 463 «Про утворення Ради безбар’єрності при виконавчому комітеті Сарненської міської ради»

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Юревич А.В.  щодо надання дозволу на розробку схеми організації дорожнього руху по вул. Грушевського, 1  у м. Сарни Сарненського району Рівненської області

Пошук документів