, Адміністратор

Відділ управління комунальною власністю

Начальник відділу: Шостак Яна Сергіївна

Тел. (03655) 3 57 16

E-mail: sarnykv@ukr.net

Головний спеціаліст: Дудар Ольга Миколаївна



Положення

про відділ управління комунальною власністю управління  житлово-комунального господарства, транспорту, містобудування, архітектури та управління  комунальною власністю Сарненської міської ради

 

  1. Загальні положення


  1. Відділ управління комунальною власністю управління житлово-комунального господарства, транспорту, містобудування, архітектури та управління  комунальною власністю Сарненської міської ради (далі - відділ) є структурним підрозділом Сарненської міської ради.
  1. Відділ підзвітний і підконтрольний міській раді, виконавчому комітету міської ради, підпорядкований міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
  2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормами чинного законодавства України.
  3. У процесі службової діяльності відповідно до покладених на нього завдань, функцій та повноважень відділ взаємодіє з державними органами; з іншими органами місцевого самоврядування; з галузевими службами та структурними підрозділами виконавчих органів Сарненської міської ради, в тому числі, окремими управліннями (відділами) міської ради; зі структурними підрозділами апарату виконавчого комітету міської ради; представницькими органами; з підприємствами, установами, організаціями та закладами усіх форм власності; з об’єднаннями громадян та окремими громадянами з питань, що входять до компетенції відділу.


  1. Основні завдання


2.1. Завданням відділу є реалізація повноважень Сарненської міської ради у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження комунального майна, управління об'єктами комунальної власності Сарненської міської територіальної громади відповідно до цього Положення.

2.2. Основними завданнями відділу є:

1 проведення організаційних заходів щодо управління майном комунальної власності Сарненської міської територіальної громади  в межах, визначених законодавством про місцеве самоврядування;

2) здійснення повноважень щодо приватизації майна, що перебуває у комунальній власності, згідно з рішеннями міської ради та відповідно до чинного законодавства;

3) проведення організаційних заходів щодо використання комунального майна шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам;

4) підготовка проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, що належать до компетенції відділу;

5) здійснення інших повноважень, визначених чинним законодавством та нормативно-правовими актами.

 

  1. Функції відділу

 

  1.     Відділ, відповідно до покладених на нього завдань та в межах повноважень, наданих міською радою, виконує такі функції:

3.1. У сфері приватизації комунального майна:

3.1.1. Готує та вносить на розгляд міської ради проєкти рішень щодо приватизації комунального майна та переліку об'єктів, що підлягають приватизації;

3.1.2. Розглядає заяви про приватизацію майна, що перебуває у комунальній власності та подає свої пропозиції на розгляд постійної комісії міської ради з економічних питань, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства та інвестиційного розвитку;

3.1.3. Здійснює контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу комунального майна протягом зазначеного у договорі терміну дії таких умов, нараховує пеню, неустойку відповідно до законодавства.

3.1.4. Готує проєкти договорів щодо проведення підготовки об'єктів до приватизації, проведення незалежної оцінки майна у процесі приватизації та його продажу;

3.2. У сфері оренди комунального майна:

3.2.1. Готує та вносить на розгляд Сарненської міської ради проєкти рішень в сфері орендних відносин, щодо оренди комунального майна, розробляє та подає на розгляд міській раді проєкти рішень про погодження наміру про передачу в оренду майна комунальної власності за зверненнями балансоутримувачів;

3.2.2. Здійснює повноваження орендодавця майна комунальної власності, що перебуває на балансі Сарненської міської ради;

3.2.3. Здійснює контроль за виконанням умов договорів оренди організацій, установ, закладів Сарненської міської ради, в тому числі використання комунального майна, повернення майна після закінчення договору оренди тощо.

3.3. У сфері організації управління майном комунальної власності:

3.3.1. Формує та подає на затвердження міською радою перелік  об'єктів комунальної власності;

3.3.2. Здійснює облік комунального майна на основі матеріалів щорічної  інвентаризації комунального майна наданих балансоутримувачами,

готує проекти рішень щодо надання дозволу на списання майна, приймання-передачі майна, передачу з балансу на баланс майна комунальної власності Сарненської міської територіальної громади комунальних підприємств, організацій та установ Сарненської міської ради, яке знаходиться у них на правах господарського відання або оперативного управління.

3.3.3. Розробляє та вносить пропозиції щодо ефективності використання майна комунальної власності;

3.4. Розглядає, за дорученням міського голови, заяви, пропозиції і скарги громадян з питань, що належать до компетенції відділу.

3.5. Готує документи, необхідні для здійснення реєстрації права власності Сарненської міської територіальної громади на майно, та надає їх до відповідних реєстраційних органів.

3.6. Готує листи-замовлення на проведення оцінки будівель, споруд та інших об’єктів, що належать до комунальної власності.

3.7. Проводить роботу по підготовці об’єктів до приватизації.

3.8. Організовує проведення конкурсів з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки об’єктів комунальної власності та забезпечує проведення незалежної оцінки об’єктів комунальної власності у випадках, встановлених законодавством України та нормативно – правовими актами Сарненської міської ради.

3.9. Організовує проведення аукціонів, конкурсів з продажу комунального майна.

3.10. Здійснює за дорученням міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови інші повноваження, пов’язані з управлінням комунальним майном, що належить до сфери управління міської ради та повноваження, передбачені чинним законодавством, рішеннями міської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови.

       

  1. Права

Відділ має право:

4.1. Одержувати, в установленому порядку, від державних органів та органів місцевого самоврядування, відділів та управлінь міської ради, правоохоронних органів, підприємств, установ, організацій, закладів усіх форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань;

4.2. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців, спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства.

4.3. Безперешкодного доступу до комунального майна, що перебуває на балансі підприємств, установ, закладів та організацій з метою здійснення покладених на відділ завдань;

4.4. Представляти міську раду при розгляді питань, що відносяться до компетенції відділу.

4.5. ініціювати скликання нарад з питань, що належать до компетенції відділу; брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних депутатських комісій міської ради, засіданнях виконавчого комітету міської ради, у нарадах та засіданнях консультативних та дорадчих органів тощо;

4.6. Проводити претензійну роботу щодо виконання умов договорів купівлі-продажу та оренди комунального майна, або їх розірвання.

       

  1. Обов’язки

 

Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:

5.1. Здійснює контроль за використанням і збереженням балансоутримувачами майна комунальної власності шляхом:

5.1.1. Контрольних перевірок результатів інвентаризації майна комунальних підприємств, установ, організацій, закладів;

5.1.2. Ініціювання створення комісії для встановлення підстав використання майна комунальними підприємствами, установами, організаціями, закладами у разі отримання інформації про передачу третім особам в користування майна комунальної власності без достатніх правових підстав.

5.2. Контролює виконання покупцями умов договорів купівлі-продажу.

5.3. Веде реєстр договорів оренди комунальної власності.

5.4. Здійснює контроль за використанням майна переданих в оренду цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, організацій та виконання умов договорів оренди.

5.5. Забезпечує прозорість та відкритість діяльності шляхом оприлюднення інформації про приватизацію і передачу в оренду комунального майна в засобах масової інформації  та на офіційному сайті Сарненської міської ради.

5.6. Надає, у встановленому порядку, звітну інформацію з питань діяльності відділу.

5.7. Готує пропозиції та матеріали для відповідного реагування у випадку виявлення порушення майнових прав Сарненської міської територіальної громадиу межах компетенції відділу.

 

  1. Організація діяльності відділу

 

6.1. Відділ очолює начальник, який призначається  та звільняється з посади міським головою  у порядку, встановленому чинним законодавством України.

6.2. На посади начальника та інших посадових осіб відділу можуть бути призначені особи, які у повній мірі відповідають вимогам Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», мають відповідний рівень кваліфікації згідно з Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування, що затверджені наказом Національного агентства України з питань державної служби 07.11.2019  № 203-19 у порядку, що визначений законом.

6.3. На начальника та інших посадових осіб відділу у повному обсязі поширюється дія Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», інших Законів України і підзаконних нормативно-правових актів з питань служби в органах місцевого самоврядування.

6.4. Начальник відділу:

6.4.1. Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу,та контролює виконання посадових інструкцій спеціалістами відділу, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, підвищення професійного рівня і кваліфікації працівників;

Обов’язки та повноваження посадових осіб відділу випливають із завдань, функцій та повноважень, покладених на відділ та визначених цим Положенням.

Усі посадові особи відділу діють у межах повноважень, визначених                  їх посадовими інструкціями, що погоджуються заступником міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків  та затверджуються міським головою  за поданням начальника відділу.

6.4.2. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету;

6.4.3. Координує роботу відділу з іншими відділами та управліннями міської ради і виконавчого комітету;

6.4.4. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції;

6.4.5. Бере участь в роботі сесій міської ради, в засіданнях виконавчого комітету та інших заходах, що проводяться міською радою та виконавчим комітетом;

6.4.6. Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань;

6.4.7. Діє без довіреності від імені відділу, представляє його інтереси у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та громадянами;

6.4.8. Здійснює інші повноваження відповідно до Положення про відділ, а також покладених на нього завдань окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями  міського голови.

 

  1. Відповідальність

 

7.1. Відповідальність посадових осіб відділу передбачена чинним законодавством України, цим Положенням та їх посадовими інструкціями, що розроблюються у встановленому порядку відповідно до Положення.                   

7.2. Посадові особи відділу, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути притягнуті до дисциплінарної, адміністративної, кримінальної або цивільно-правової відповідальності.

7.3. Відповідальність посадових осіб відділу настає у разі невиконання або неналежного виконання ними обов’язків та функцій, закріплених за працівниками відділу їх посадовими інструкціями та цим Положенням.

7.4. Притягнення працівників відділу до відповідальності здійснюється виключно у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

  1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

 

8.1. Фінансове забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів бюджету Сарненської міської територіальної громади.

8.2. Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування, їх основні права, обов'язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

  1. Прикінцеві положення

 

9.1. Відділ утримується за рахунок бюджету Сарненської міської територіальної громади. Структуру, граничну чисельність Відділу, в межах затвердженої міською радою структури та граничної чисельності управління  житлово-комунального господарства, транспорту, містобудування, архітектури та управління  комунальною власністю Сарненської міської ради, штатний розпис та витрати на його утримання затверджує міський голова.

9.2. Покладення на відділ обов'язків, не передбачених цим Положенням не допускається.

9.3. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у встановленому законом порядку.

9.4. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
20 листопада 2024
Про затвердження норм надання послуги з управління відходами для Сарненської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Хіноцького Олександра Олександровича про постановку його на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про зняття із квартирного обліку Приступи Ростислава Леонідовича та виключення його із списків громадян, які користуються правом отримання житла у Ремчицькому старостинському окрузі № 6 Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради  від 02 серпня 2024 року № 463 «Про утворення Ради безбар’єрності при виконавчому комітеті Сарненської міської ради»

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Юревич А.В.  щодо надання дозволу на розробку схеми організації дорожнього руху по вул. Грушевського, 1  у м. Сарни Сарненського району Рівненської області

Пошук документів