, Адміністратор

Управління освіти Сарненської міської ради

Структура

Начальник управління: КОШКІНА Діана Анатоліївна

E-mail: znz2021@ukr.net

Тел: 03655 21797


Відділ загальної, середньої та інклюзивної освіти

Заступник начальника Управлінняначальник відділу:  КОРКОШ Світлана Максимівна

E-mail: znz2021@ukr.net


Головний спеціаліст: ПАРХОМЧУК Ольга Іванівна

E-mail: znz2021@ukr.net


Головний спеціаліст: ШЕРЕМЕТ Олена Миколаївна

E-mail: znz2021@ukr.net


Відділ юридичного та кадрового забезпечення

Начальник відділу: Заяць Віта Адамівна

E-mail: znz2021@ukr.net


Головний спеціаліст: МЕЛЕЩУК Оксана Іванівна

E-mail: znz2021@ukr.net


Відділ дошкільної та позашкільної освіти

Начальник відділу: МАКАРЕВИЧ Марія Петрівна

E-mail: upr_osv_doshillya@ukr.net


Головний спеціаліст: МИКОСЯНЧИК Тетяна Володимирівна

E-mail: upr_osv_doshillya@ukr.net



ПОЛОЖЕННЯ

ПРО УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

САРНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

  1. Загальні положення

1.1.Управління освіти Сарненської міської ради (далі-Управління) є виконавчим органом Сарненської міської ради, що утворюється радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.2.Назва юридичної особи:

  • повна: Управління освіти Сарненської міської ради,
  • скорочена: Управління освіти Сарненської міської ради.

Місцезнаходження управління: 34500, Рівненська область, Сарненський район, м. Сарни, вул. Демократична, 17.

1.3.Управління освіти утримується за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади, а також фінансується  з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

1.4.Управління є підзвітним, підконтрольним міській раді, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади та підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.

1.5.Управління у своїй діяльності керується Конституцією України. Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод. Конвенцією про права дитини, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, зако­нами України «Про місцеве самоврядування в Україні", «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Указами Президента України, постановами та розпоря­дженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки Украї­ни, іншими нормативно-правовими актами України, рішеннями Сарненської міської ради та її виконавчого комітету і цим Положенням.

1.6. Гранична чисельність Управління освіти затверджується рішен­ням Сарненської міської ради. Структуру та штатний розпис Управління освіти затверджує міський голова. При Управлінні освіти за рішенням керівника Управління освіти може бути створений Центр фінансово-господарського забезпечення без статусу юридичної особи, який діє на підставі Положення, яке затверджується керівником Управління освіти. Штатний розпис  Центру фінансово-господарського забезпечення управління затверджує керівник управління за погодженням з Сарненським міським головою. Працівники центру фінансово-господарського забезпечення Управління не є посадовими особами органу місцевого самоврядування.

1.7. Управління освіти є уповноваженим органом Сарненської міської ради, щодо управління закладами освіти на території Сарненської міської територіальної громади.

1.8.Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, ра­хунки в органах Державної казначейської служби України у  Сарненському районі, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

1.9.Внесення змін та доповнень до цього Положення здійснюється шляхом прийняття рішення Сарненською міською радою.

1.10.Управління є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів.

  1. Мета створення та завдання Управління освіти Сарненської міської ради:

2.1. Управління створено з метою:

2.1.1. забезпечення прав мешканців Сарненської міської територіальної громади  на освіту відповідно до Конституції України  та чинного законодавства України, створення сприятливих умов для функціонування в громаді закладів освіти та всебічного розвитку здобувачів освіти.

2.1.2.здійснення Сарненською міською радою та її виконавчими органами повноважень у сфері освіти, наданих законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту» та іншими законодавчими актами України;

2.1.3. забезпечення на території Сарненської міської територіальної громади всебічного розвитку людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формуванню цінностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального, економічного, творчого, культурного потенціалу українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.

2.2 Основними завданнями Управління є :

2.2.1. реалізація державної політики у сфері освіти ти забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної, початкової, базової та повної загальної середньої освіти, позашкільної освіти;

  • забезпечення безоплатності на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти для всіх громадян, які проживають на відповідній території;
  • створення умов для здобуття громадянами, які проживають на відповідній території дошкільної та позашкільної освіти;
  • створення умов для професійної кваліфікації педагогічних  працівників, підвищення їхньої кваліфікації та атестації  в порядку встановленому Міністерством освіти  і науки України;
  • забезпечення соціального захисту, охорони здоров’я, життя та захисту прав учасників освітнього процесу в закладах і установах освіти;
  • забезпечення моніторингу рішень у сфері освіти, науково-методичної та інноваційної діяльності.

2.2.7.підготовка проєктів рішень Сарненської міської ради, виконавчого комітету щодо вирішення питань у сфері освіти;

2.2.8.оперативне забезпечення виконання програм ради і здійснення заходів, спрямованих на розвиток освіти в тому числі дотримання законодавства в галузі освіти, Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту загальної  середньої освіти та вимог Базового компонента дошкільної освіти  відповідними закладами освіти всіх типів і форм власності, розташованих на території громади.

 2.2.9.здійснює інші повноваження та виконує завдання, покладені на  Управління відповідно до чинного законодавства.

  1. Управління має наступні повноваження:
  2. 1. Відповідно до покладених завдань Управління :

3.1.1.забезпечує виконання рішень Сарненської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до компетенції Управління;

3.1.2. координує діяльність закладів освіти Сарненської міської територіальної громади;

3.1.3 здійснює прогнозування освітніх потреб населення у закладах, що забезпечують надання дошкільної, початкової та повної середньої освіти, позашкільної освіти, враховуючи інтереси дітей з особливими освітніми потребами;

3.1.4 веде облік дітей дошкільного та шкільного віку у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України;

3.1.5 планує та забезпечує розвиток мережі комунальних закладів дошкільної, початкової, базової та повної середньої освіти, позашкільної освіти відповідно до потреб територіальної громади, координує діяльність мережі;

3.1.6 визначає потребу у навчальних  закладах усіх типів та подає пропозиції до виконавчого комітету міської ради  щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних і культурно-освітніх  потреб громади, за наявності необхідної матеріально-технічної,  науково-методичної бази, педагогічних кадрів.

3.1.7 забезпечує виконання заходів щодо проведення конкурсного відбору  керівників закладів освіти;

3.1.8 сприяє організації фінансового та матеріально-технічного забезпечення закладів освіти, комплектуванню їх меблями, відповідним обладнанням, навчально-методичними посібниками, підручниками, спортивним інвентарем у обсягах, які забезпечують надання освітніх послуг у відповідності до встановлених державних стандартів освіти;

3.1.9 сприяє формуванню замовлення на придбання підручників, навчально-методичних посібників та іншої навчально-методичної літератури, навчальних програм, бланків документів про освіту, координує забезпечення ними підпорядкованих йому закладів;

  • забезпечує підвезення учнів і педагогічних працівників до закладів освіти і у зворотному напрямку (у разі потреби-транспортними засобами, пристосованими дня перевезення осіб, які пересуваються на кріслах колісних); забезпечує фінансування визначених у цьому підпункті заходів;

3.1.11 збирає, узагальнює та вносить на розгляд виконавчого комітету Сарненської міської ради пропозиції щодо організації безоплатного медичного обслуговуванню дітей та учнів у закладах освіти;

3.1.12 Управління організовує  фінансове забезпечення закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної  та освітніх установ комунальної власності громади через внесення пропозицій до Сарненської міської ради щодо обсягів бюджетного фінансування закладів та установ освіти, які перебувають у комунальній власності громади та аналізує їх використання; організовує закупівлю товарів, робіт, послуг у підпорядкованих йому закладах освіти, у тому числі харчування дітей у навчальних закладах;

3.1.13 організовує бухгалтерський облік та забезпечує своєчасне подання фінансової та бухгалтерської звітності підпорядкованими йому закладами освіти;

3.1.14 погоджує кошториси та приймає фінансові звіти закладів освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;

3.1.15 забезпечує затвердження кошторисів закладів освіти у порядку, визначеному законодавством;

3.1.16 здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладів освіти та забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів;

3.1.17 оприлюднює офіційну звітність про всі отримані та використані кошти, а також перелік і вартість товарів, робіт, послуг, спрямованих на потреби кожного з закладів освіти Сарненської   міської територіальної громади, та інші видатки у сфері освіти;

3.1.18 аналізує результати господарської діяльності підпорядкованих йому за­кладів освіти, готує пропозиції та за необхідності вживає заходів щодо підвищення ефективності їх функціонування;

3.1.19 надає консультативну методичну допомогу суб’єктам господарювання;

3.1.20 організовує підготовку закладів освіти до нового навчального року та до роботи в осінньо- зимовий період;

3.1.21 координує дотримання правил техніки безпеки, протипожежної безпеки, санітарного режиму в закладах освіти та надає допомогу у проведенні відповідної роботи;

3.1.22 здійснює поточний контроль за дотриманням установчих документів за­кладів освіти під час їхньої поточної діяльності;

3.1.23 надає та реалізує пропозиції щодо залучення додаткових ресурсів, інвестицій у сфері освіти шляхом участі в грантових програмах міжнародних організацій та фондів;

3.1.24 створює умови для одержання дітьми, у тому числі з особливими освітні­ми потребами, дошкільної освіти, зокрема  створення  в закладах освіти інклюзивного освітнього середовища;

3.1.25 здійснює складення та подання державної статистичної звітності у обся­гах, встановлених для місцевих органів управління освітою, збирає, аналізує  та за необхідності подає на розгляд відповідних органів іншу інформацію, необхідну для реалізації повноважень у сфері освіти;

3.1.26 вивчає потреби і вносить пропозиції щодо застосування у відповідних закладах освіти інституційних та індивідуальних форм навчання;

3.1.27 вивчає потреби щодо створення додаткових можливостей для повноцінного і здорового розвитку та творчої самореалізації дітей, забезпечує створення та належні умови функціонування мережі гуртків, творчих, спортивних та інших секцій, сприяє розширенню вибору вихованцями, учнями і слухачами видів творчої діяльності відповідно до їх інтересів та запитів батьків або осіб, які їх замінюють:

3.1.28 вносить пропозиції до виконавчого комітету ради про відкриття профільних, спеціальних груп, класів, гімназій, ліцеїв, колегіумів, навчально-виховних комплексів, навчально-виховних об’єднань, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), міжшкільних навчально-виробничих  комбінатів, центрів дитячої та юнацької творчості, допризовної підготовки тощо, сприяє їх матеріальній підтримці.

3.1.29 за запитами керівників закладів освіти сприяє участі дітей та молоді у Всеукраїнських чемпіонатах, кубках, конкурсах, фестивалях, змаганнях, літніх
школах і таборах тощо;

3.1.30 організовує проведення засідань, координаційних рад, комітетів та інших заходів з питань, які належать до компетенції Управління;

3.1.31 координує роботу, спрямовану на науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;

3.1.32 організовує роботу атестаційних комісій закладів освіти  усіх форм власності, веде облік і складає звіти з цих питань у межах своєї компетенції;

забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції

3.1.33. розглядає питання та вносить пропозиції щодо відзначення працівників освіти, державними нагородами та запровадження інших форм морального та матеріального стимулювання їх праці;

3.1.34. забезпечує захист персональних даних та доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

3.1.35. забезпечує документальне оформлення та проходження служби в органах місцевого самоврядування в Управлінні;

3.1.36. забезпечує ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовку державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу посадових осіб;

3.1.37. здійснює оформлення прийняття Присяги та присвоєння рангів посадовим особам Управління, внесення про це записів до трудових книжок;

3.1.38. здійснює обчислення стажу роботи і стажу державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контрою за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток посадових осіб Управління;

3.1.39. здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберігання трудових книжок та особових справ (особових карток) посадових осіб Управління;

3.1.40. здійснює оформлення і видачу службових посвідчень та довідок з місця роботи;

3.1.41. здійснює оформлення листків тимчасової непрацездатності;

3.1.42. забезпечує підготовку наказів про відрядження працівників в межах України та за кордон, надання усіх видів відпусток, матеріальної допомоги та іншого в межах компетенції Управління;

3.1.43. забезпечує розробку посадових інструкцій працівників Управління;

3.1.44. проводить формування табелів обліку використання робочого часу;

3.1.45. забезпечує роботу атестаційної комісії та проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань та обов’язків;

3.1.46. здійснює облік військовозобов’язаних, призовників та бронювання військовозобов’язаних;

3.1.47. забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції, здійснює організаційні заходи щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, і тому числі за кордоном, щодо себе та членів своєї сім’ї;

3.1.48. здійснює іншу роботу пов’язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;

3.1.49. здійснює інші повноваження, що випливають з актів законодавства, актів органів місцевого самоврядування Сарненської міської територіальної громади та цього Положення.

  1. Права Управління

Управління освіти має право:

4.1.Залучати до розроблення місцевої програми розвитку освіти та розгляду питань, що належать до його компетенції, педагогічних, науково-педагогічних
працівників, фахівців, експертів.

4.2.Вносити до Сарненської міської ради пропозиції щодо фінансування закладів освіти, брати безпосередню участь у формуванні бюджету в частині забезпечен­ня освітньої галузі.

  1. Структура Управління

5.1. Відповідно до структури, затвердженої рішенням сесії Сарненської міської ради в Управлінні затверджено:

- Відділ загальної, середньої та інклюзивної освіти;

- Відділ дошкільної та позашкільної освіти.

5.2. Штатний розпис Управління затверджується Сарненським міським головою у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників.

5.3. Працівники відділів Управління – посадові особи органу  місцевого самоврядування призначаються на посаду і звільняються з посади Сарненським міським головою згідно із чинним законодавством України.

5.4. Посадові обов’язки працівників Управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Управління.

5.5. При Управлінні за рішенням керівника Управління може бути утворений Центр фінансово-господарського забезпечення без статусу юридичної особи, який діє на підставі Положення, яке затверджується керівником Управління, працівники якого не є посадовими особами органу місцевого самоврядування.

  1. Керівник та працівники Управління:

6.1. Керівником Управління є його начальник. Начальник управління є посадовою особою місцевого самоврядування, призначається Сарненським міським головою за конкурсом або іншою процедурою, передбаченою законодавством. Начальник Управління підзвітний і підконтрольний Сарненському міському голові та заступникам міського голови (згідно з розподілом обов'язків).

Начальник Управління має заступника, який призначається на посаду і звільняється з посади Сарненським міським головою згідно із чинним законодавством України.

На період відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник начальника Управління – начальник відділу загальної, середньої та інклюзивної освіти.

6.2.Начальник Управління:
6.2.1. здійснює:

  • керівництво роботою Управління;
  • функціональний розподіл обов'язків між працівниками Управління;
  • затверджує посадові інструкції працівників Управління,
  • планування роботи Управління та забезпечує звітування про його роботу;

6.2.2.готує подання Сарненському міському голові щодо заохочення, просування по службі, притягнення до дисциплінарної відповідальності та звільнення працівників Управління;

6.2.3.виконує від імені Управління повноваження, передбачені цим Положенням;

6.2.4.здійснює інші повноваження та функції, передбачені посадовою Інструк­цією начальника Управління.

6.2.5. несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію  йог повноважень, дотримання трудової дисципліни,

6.2.6.представляє інтереси Управління у відносинах з фізичними та юридичними особами, укладає у межах повноважень Управління договори, угоди, видає довіреності,

6.2.7. забезпечує виконання покладених на Управління завдань, видає в межах компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

6.2.8. розпоряджається коштами, які виділяються на забезпечення діяльності Управління,

6.2.9. затверджує кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету , плани спеціального фонду, плани використання бюджетних коштів ( крім планів використання бюджетних коштів одержувачів), помісячні плани використання бюджетних коштів ( крім планів використання бюджетних коштів  одержувачів) та змін до них, закладів що не мають статусу юридичної особи.

6.2.10 вносить пропозиції до Сарненської міської ради щодо граничної чисельності управління та фонду оплати праці працівників Управління;

6.2.11 приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Управління освіти, які не є посадовими особами місцевого самоврядування.

6.2.12 права, посадові обов'язки, вимоги до рівня кваліфікації та досвіду роботи, відповідальність працівників Управління визначаються посадовими інструкціями до відповідних посад, затвердженими начальником Управління.

  1. Відповідальність Управління

7.1.Керівник та працівники управління несуть відповідальність за належне здійснення покла­дених на Управління завдань та повноважень відповідно до своїх посадових інструкцій та цього Положення.

7.2. За порушення трудової та виконавчої  дисципліни працівники Управління притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

  1. Взаємовідносини з іншими підрозділами

8.1. Управління може виконувати зазначені завдання і функції самостійно або разом з іншими структурними підрозділами Сарненської міської ради та її виконавчих органів, а у випадках, передбачених законодавством-з територіальними підрозділами органів державної виконавчої влади, державними органами, іншими юридичними особами, незалежно від форми власності, та фізичними особами.


Центр фінансово-господарського забезпечення управління освіти

Головний бухгалтер: ШЕМЕДЮК Ірина Миколаївна

E-mail: shemedyuk83@gmail.com

Тел: 066-809-6695, 097-066-81-50


Заступник головного бухгалтера: КРАМАРЧУК Олена Анатоліївна

E-mail: olenakramarchuk@gmail.com

Тел: 095-083-37-91


Провідний бухгалтер: САНЖАРЕВСЬКА Олена Володимирівна

E-mail: olenasanzha@gmail.com

Тел: 096-112-5739


Бухгалтер І категорії: ЛІТВІНЧУК Людмила Петрівна

E-mail: litvinchuk1804@gmail.com

Тел: 068-716-04-21


Бухгалтер І категорії: ПАВЛЕНКО Марія Миколаївна

E-mail: mashasarnu@ukr.net

Тел: 068-002-52-24


Провідний юрисконсульт: 

E-mail: larchik777vita@gmail.com

Тел: 068-743-90-65


Провідний економіст: ЗАЄЦЬ Наталія Іванівна

E-mail: zaets11natalia@gmail.com

Тел: 067-605-0706


Інженер І категорії: ШЕКЕЛЬ Наталія Валеріївна

E-mail: natalia30-01@ukr.net

Тел: 097-730-82-83


Діловод: ГОЛОВАЧ Тетяна Іванівна

E-mail: musatana1994@gmail.com

Тел: 098-67-71-184


Водій автотранспортних засобів: ФУРСОВИЧ  Петро Володимирович

Тел: 066-660-51-25



ПОЛОЖЕННЯ

про Центр фінансово-господарського забезпечення Управління освіти Сарненської міської ради

Загальні положення

  1. Це Положення визначає завдання тафункціональні обов’язки Центру фінансово-господарського забезпечення Управління освіти Сарненської міської ради (далі – Центр забезпечення), повноваження їїкерівника — головного бухгалтера та вимоги до його професійно-кваліфікаційного рівня.
  2. Центр забезпечення є структурним підрозділом Управління освіти, Сарненської міської ради (далі – Управління), без права юридичної особи. В межах дотримання посадових інструкцій підпорядковується головному бухгалтеру, який не є розпорядником бюджетних коштів.
  3. Центр забезпечення у своїй діяльності керується Конституцією тазаконами України, актами Президента України таКабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, іншими нормативно-правовими актами в області господарського і податкового права, правилами внутрішнього трудового розпорядку, розпорядженнями міського голови, наказами начальника управління, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність Управління, а також Положенням про Центр забезпечення.
  4. За своїми посадовими обов’язками головний бухгалтер очолює Центр забезпечення та підпорядковується начальнику Управління.
  5. Головним завданням Центру забезпечення є:

 ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Управління та складання звітності з використанням кошторису видатків обслуговуючих закладів;

відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції i результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

забезпечення контролю за наявністю i рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів i кошторисів;

запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення i мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

  1. Центр забезпечення відповідно до покладених на нього завдань:

6.1. Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

6.2. Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством.

6.3. Здійснює поточний контроль за:

дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

правильністю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи;

6.4. Своєчасно подає звітність.

6.5. У повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.

6.6. Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

6.7. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

6.8. Забезпечує:

дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;

повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;

користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів.

6.9. Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.

6.10. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників.

6.11. Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

  1. Центр забезпечення має право:

7.1. Представляти Управління в установленому порядку з питань, що відносяться до компетенції Центру забезпечення, в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності.

7.2.Встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і подання до Центру забезпечення первинних документів для їх відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати контроль за їх дотриманням.

7.3. Одержувати від  установ, які  підпорядковані Управлінню, необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення до них.

7.4. Вносити начальнику Управління пропозиції щодо удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення звітності, здійснення поточного контролю, провадження фінансово-господарської діяльності.

  1. Керівником Центру забезпечення є головний бухгалтер, який підпорядковується та є підзвітним начальнику Управління.

Головний бухгалтер призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про працю.

  1. Головний бухгалтер (особа, що претендує на посаду головного бухгалтера) повинен відповідати таким вимогам до професійно-кваліфікаційного рівня:

9.1. Мати повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів, стаж роботи за фахом не менш як  три роки — для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера;

9.2. Знати закони, інші акти законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правові акти Міністерства фінансів України  щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та порядок проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

  1. Головний бухгалтер:

10.1. Організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на Центр забезпечення;

10.2. Здійснює керівництво діяльністю Центром забезпечення, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

10.3. Бере у разі потреби участь в організації та проведенні перевірки стану бухгалтерського обліку та звітності у бухгалтерських службах бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі;

10.4. Здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

10.5. Погоджує кандидатури працівників Управління, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;

10.6. Подає начальнику Управління пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності відділу і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

визначення оптимальної структури Центру забезпечення та чисельності її працівників;

призначення на посаду та звільнення з посади працівників Центру забезпечення;

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи;

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;

притягнення до відповідальності працівників Центру забезпечення, за результатами контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

організації навчання працівників Центру забезпечення, з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення Центру забезпечення нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;

10.7. Підписує звітність та документи, які є підставою для:

перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);

проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

приймання і видачі грошових коштів;

оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

проведення інших господарських операцій;

10.8. Відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує начальника Управління про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;

10.9. Здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться в Управлінні;

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних),  інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості бюджетної установи та бюджетних установ, які їй підпорядковані;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерської служби;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

10.10. Погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок та премій працівникам;

10.11. Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.

  1. Головний бухгалтер у разі отримання від  начальника Управління розпорядження вчинити дії, які суперечать законодавству, інформує у письмовій формі голову міської ради про неправомірність такого розпорядження, а у разі отримання даного розпорядження повторно надсилає міському голові, якій підпорядкована бюджетна установа, та керівникові органу Державної казначейської служби за місцем обслуговування бюджетної установи відповідне повідомлення.

Керівник органу Державної казначейської служби розглядає в триденний строк отримане повідомлення та  у разі встановлення факту порушення бюджетного законодавства здійснює заходи відповідно до законодавства, про що інформує у письмовій формі керівника бюджетної установи, якій підпорядковано Управління та головного бухгалтера. Якщо факт порушення не встановлено, керівник зазначеного органу інформує про це у письмовій формі керівника бюджетної установи, якій підпорядковано Управління.

  1. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов’язки начальника управління на період його тимчасової відсутності.
  2. Працівники Центру забезпечення, які призначаються на посаду та звільняються з посади у порядку, встановленому законодавством про працю, підпорядковуються головному бухгалтерові.
  3. У разі тимчасової відсутності головного бухгалтера (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності тощо) виконання його обов’язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу начальника Управління — на іншого працівника Центру забезпечення.
  4. Організація та координація діяльності головного бухгалтера, контроль за виконанням ним своїх повноважень здійснюються Державною казначейською службою шляхом встановлення порядку ведення бухгалтерського обліку та складення звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, проведення оцінки його діяльності.
  5. Оцінка виконання головним бухгалтером своїх повноважень проводиться відповідно до порядку, затвердженого Мінфіном.
  6. Головний бухгалтер у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно із законами.
  7. Працівники Центру забезпечення, які не вжили заходів щодо усунення порушень законодавства в межах повноважень, передбачених цим Положенням, несуть відповідальність в установленому законодавством порядку.

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
20 листопада 2024
Про затвердження норм надання послуги з управління відходами для Сарненської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Хіноцького Олександра Олександровича про постановку його на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про зняття із квартирного обліку Приступи Ростислава Леонідовича та виключення його із списків громадян, які користуються правом отримання житла у Ремчицькому старостинському окрузі № 6 Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради  від 02 серпня 2024 року № 463 «Про утворення Ради безбар’єрності при виконавчому комітеті Сарненської міської ради»

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Юревич А.В.  щодо надання дозволу на розробку схеми організації дорожнього руху по вул. Грушевського, 1  у м. Сарни Сарненського району Рівненської області

Пошук документів