, Адміністратор

Структура

КОШКІНА ДІНА АНАТОЛІЇВНА
Начальник управління освіти

КОРКОШ СВІТЛАНА МАКСИМІВНА
Заступник начальника управління освіти, начальник відділу загальної,середньої та інклюзивної освіти

МАКАРЕВИЧ МАРІЯ ПЕТРІВНА
Начальник відділу дошкільної та позашкільної освіти


Гранична чисельність

18 од.

НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ

1 од.

Відділ загальної середньої,  середньої та інклюзивної освіти

 

Заступник начальника управління освіти, начальник відділу.

1 од.

Головний спеціаліст

2 од.

Віділ дошкільної та позашкільної освіти

 

Начальник відділу

1 од.

Головний спеціаліст

1 од.

Відділ юридичного та кадрового забезпечення

 

Начальник відділу

1 од.

Головний спеціаліст

1 од.

Центр фінансово – господарського забезпечення

 

Головний бухгалтер

1 од

Заступник головного бухгалтера

1 од.

Провідний бухгалтер

1 од.

Бухгалтер І категорії

2 од.

Юрисконсульт

1 од.

Інженер І категорії

1 од.

Провідний економіст

1 од.

Діловод

1 од.

Водій

1 од.

 

 

Останні документи

Документи → Протоколи, відеозаписи засідань постійних комісій → З питань охорони здоров’я → VIII скликання
22 грудня 2025
Протокол № 10 від 22.12.2025

Документи → Протоколи, відеозаписи засідань постійних комісій → З економічних питань, комунальної власності, ЖКГ та інвестиційного розвитку → VIII скликання
22 грудня 2025
Протокол № 24 від 22.12.2025

Документи → Проєкти рішень 41-ї сесії міської ради
22 грудня 2025
Про внесення змін до бюджету Сарненської міської територіальної громади на 2025 рік (1756600000)

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
22 грудня 2025
Про схвалення змін до Програми розвитку вторинної/спеціалізованої медичної допомоги на території громади та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради на 2025-2030

Документи → Протоколи, відеозаписи засідань постійних комісій → З питань освіти, культури, молоді та спорту → VIII скликання
22 грудня 2025
Протокол № 17 від 22.12.2025

Пошук документів