, Адміністратор

«Прозорість і підзвітність»: Рівненська ОДА перевіряє вартісні пороги при закупівлях 

Фахівці облдержадміністрації вивчають публічні закупівлі громад з метою уникнення корупційних ризиків. Продовжує свою роботу група «Прозорість і підзвітність». Цього разу моніторингова група вивчала придбання медичними, освітніми та соціальними закладами вершкового масла. Нагадаємо, Відділ внутрішнього аудиту ОДА аналізує попередні та фактичні суми закупівель, а також вартісні пороги. «Під час аналізу тендерних торгів виявили розбіжність у цінах на одну й ту ж продукцію – вершкове масло. У деяких закладах предмет закупівлі становить ціну 400 гривень за кілограм, а в інших – 250 гривень. Варто також зауважити, що після повного з’ясування обставин та пояснень, нами було виявлено, що деякі громади користуються статистичними даними середніх цін. Варто зауважити, що відповідно до застережень, наведені середні ціни є первинною базою для розрахунків індексів споживчих цін і, відповідно до мети спостереження, не призначені для інших цілей, зокрема, для оцінки тендерних пропозицій та визначення переможців під час проведення торгів згідно з процедурами, встановленими Законом України “Про публічні закупівлі”», - прокоментувала начальниця Відділу внутрішнього аудиту ОДА Лариса Ковбасюк. Також вона додала, що обовʼязковим інструментом для закупівель продуктів харчування став Prozorro Market. Його можуть використовувати заклади освіти, охорони здоров'я та інші держзамовники, що здійснюють публічні закупівлі продуктів харчування за бюджетні кошти. Відтак, тендер відбувається за електронним каталогом. «Механізм закупівель за електронним каталогом – найбільш зрозумілий та доступний для замовників і постачальників. Окрім того, він попереджає можливі зловживання та зменшує корупційні ризики під час закупівель. Електронний каталог Prozorro Market є частиною реформ в галузі публічних закупівель та дозволяє замовникам проводити конкурентні закупівлі типових товарів лише за 9 днів, збираючи конкуренцію вдвічі вищу, ніж під час класичної тендерної процедури», - сказала Лариса Ковбасюк. Нагадаємо, відповідні зміни до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану (Постанова КМУ №1178) Уряд вже ухвалив. Умова діє на закупівлі вартістю 100 тис гривень та вище, однак і не забороняє замовникам здійснювати закупівлі на менші суми. Детальніше: https://cutt.ly/5wCADxVD

Останні документи

Документи → Рішення виконавчого комітету → 2024 рік → Квітень
03 травня 2024
№ 300 від 30 квітня 2024 року "Про надання дозволу на списання паливно-мастильних матеріалів"

Документи → Рішення виконавчого комітету → 2024 рік → Квітень
03 травня 2024
№ 307 від 30 квітня 2024 року "Про затвердження розпорядження Сарненського міського голови від 11.04.2024 № 80 та внесення змін до рішення виконавчого комітету від 05.08.2022 року № 292"

Документи → Рішення виконавчого комітету → 2024 рік → Квітень
03 травня 2024
№ 308 від 30 квітня 2024 року "Про переведення громадянина на диференційовану форму обслуговування у відділенні соціальної допомоги вдома комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Сарненської міської ради"

Документи → Рішення виконавчого комітету → 2024 рік → Квітень
03 травня 2024
№ 309 від 30 квітня 2024 року "Про затвердження рішень про надання та припинення надання соціальних послуг"

Документи → Рішення виконавчого комітету → 2024 рік → Квітень
03 травня 2024
№ 310 від 30 квітня 2024 року "Про затвердження подання до суду про призначення опікуна для недієздатної особи"

Пошук документів