, Управління освіти

Візитка

Центр працює з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Основні завдання ІРЦ:

  1. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.

  2. Розробка рекомендацій щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами.

  3. Надання психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги.

  4. Педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів беруть участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках.

  5. Надання консультацій та методичної допомоги вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання.

  6. Консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти.

  7. Надання психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.

ХТО МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

До інклюзивно-ресурсних центрів можуть звернутись батьки, які відчувають занепокоєння щодо розвитку дитини віком від 2 до 18 років, незалежно від наявності в дитини інвалідності чи встановленого діагнозу.

Комплексна  психолого-педагогічна оцінка та інші послуги ІРЦ можуть надаватись тільки на підставі заяви батьків. Жодна послуга інклюзивно-ресурсного центру не може бути надана у примусовому порядку чи за зверненням третіх осіб (учителів, вихователів тощо).

Первинний прийом батьків проводить в.о. директора ІРЦ Красовська Л.Я.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНІВ для проведення комплексної оцінки розвитку дитини

Комплексна оцінка розвитку проводиться з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини.


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ:

1) документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників (паспорт, копія);

2) свідоцтво про народження дитини (копія);

3) індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності, копія);

4) форми первинної облікової документації №112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ (копія за згодою батьків);

у разі потреби – довідки від психіатра (за згодою батьків);

5) письмової заяви батьків або законних представників на проведення комплексної оцінки; (в ІРЦ)

6) особистої заяви дитини на проведення комплексної оцінки (для дітей віком від 16 до 18 років);

7) письмової згоди батьків або законних представників на обробку персональних даних дитини, зокрема на: зазначення стану здоров’я та медичного діагнозу у висновку комплексної оцінки; внесення даних дитини до реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ; зберігання копій наданих документів (в т.ч. копії форми первинної облікової документації №112/0 «Історія розвитку дитини») в особовій справі дитини в ІРЦ.

ІРЦ проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання письмової заяви батьків (одного з батьків) або законних представників дитини.

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:

1) психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;

2) зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;

3) документи щодо додаткових обстежень дитини.

У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавались психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до ІРЦ подаються:

1) попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;

2) висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

3) документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників (паспорт, копія);

4) свідоцтво про народження дитини (копія);

5) індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності, копія);

6) форми первинної облікової документації №112/0 «Історія розвитку дитини», затвердженої МОЗ (копія за згодою батьків);

у разі потреби – довідки від психіатра (за згодою батьків);

письмової заяви батьків або законних представників на проведення комплексної оцінки;

особистої заяви дитини на проведення комплексної оцінки (для дітей віком від 16 до 18 років);

письмової згоди батьків або законних представників на обробку персональних даних дитини, зокрема на: зазначення стану здоров’я та медичного діагнозу у висновку комплексної оцінки; внесення даних дитини до реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ; зберігання копій наданих документів (в т.ч. копії форми первинної облікової документації №112/0 «Історія розвитку дитини») в особовій справі дитини в ІРЦ.

ІРЦ проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання письмової заяви батьків (одного з батьків) або законних представників дитини.

Останні документи

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
18 квітня 2024
№ від 18 квітня 2024 року "Про зняття із квартирного обліку та виключення із списків громадян, які користуються правом отримання житла у виконавчому комітеті Сарненської міської ради"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
18 квітня 2024
№ від 18 квітня 2024 року "Про схвалення змін до Програми  підтримки спортсменів, тренерів, спортивних команд Сарненської міської територіальної громади на 2022-2024 роки"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
18 квітня 2024
№ від 18 квітня 2024 року "Про розгляд заяви Переходько Валентини Степанівни про постановку на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради дитини-сироти Диптана Дмитра Сергійовича"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
18 квітня 2024
№ від 18 квітня 2024 року "Про розгляд заяви Мороза Володимира Гавриловича про переведення його сина Мороза Юрія Володимировича з загальної черги квартирного обліку у позачергову"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
18 квітня 2024
№ від 18 квітня 2024 року "Про розгляд заяви Слободянюк Оксани Григорівни про постановку на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради її сина Слободянюка Дмитрія Сергійовича"

Пошук документів