, Адміністратор

Публічні закуплівлі 2024

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі  електричної енергії постачальником універсальних послуг, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до до абзацу 6 підпункту 5 пункту 13 Постанови, укладання договору про закупівлю з постачальником «останньої надії» або постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу   постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  електричної енергії постачальником універсальних послуг  Сарненської міської ради (Код ДК  021:2015 – 09310000-5  Електрична енергія   Єдиного закупівельного словника.

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID:  UA-2024-01-03-001041-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 351 000 грн.00 коп. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік попереднього року, а саме 2023 рік. Відповідно до ЗУ «Про ринок електричної енергії», що універсальні послуги надаються постачальником виключно побутовим та малим не побутовим споживачам. Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. А в абз.4 ч.2 ст.63 Законом України «Про ринок електричної енергії» зазначено, що: «…У межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінаційних засадах».Розмір бюджетного призначення: 1351 000 грн.00 коп згідно з кошторисом на 2024 рік Сарненської міської ради.

Нормативно-правове регулювання.

  1. Договір споживача про надання послуг з розподілу ( передачі) електричної енергії №280030806 від 01.01.2021 р.
  2. Договір споживача про надання послуг з розподілу ( передачі) електричної енергії №280002220 від 01.01.2021 р.
  3. Постанова НКРЕКП від 14.06.2018 №429 Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії споживачу ТОВ «АС», ТОВ «БТ ЕНЕРДЖІ», ТОВ «ВЕЗ», ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», ТОВ «ЕК ЦЕНТРАЛЬНА», ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», ТОВ «ЕНЕРА СУМИ», ТОВ «ЕНЕРА СХІД», ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ», ТОВ «ЕНЕРДЖІКС», ТОВ «ЖОЕК», ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ», ТОВ «КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП», ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК», ТОВ «КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК», ТОВ «КРИВОРІЗЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ», ТОВ «ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ», ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», АТ «МОТОР СІЧ», НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ), ТОВ «ООЕК», ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», ТОВ «РОЕК», ТОВ «СМАРТПАРКІНГ», ТОВ «ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ», ПРАТ «УКРГРАФІТ», ТОВ «ФОРЖ ЕЗ», ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕК», ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» та ТОВ «ЧОЕК»
  4. Закону України «Про ринок електричної енергії» 

 

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з 01.01.2024 по 31.12.2024 р.

 

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг, за одиницю виміру товару приймається кіловат-година (кВт⋅год).

Питання формування ціни на універсальні послуги регулюється Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 р. № 1177, якою затверджено «Порядок формування ціни на універсальні послуги», відповідно до вимог якої ТОВ «РОЕК» розраховуються ціни на універсальні послуги, з подальшим їх оприлюдненням на офіційному сайті  ТОВ «РОЕК» та засобах масової інформації.

Із наведеного вбачається, що порядок визначення ціни на універсальні послуги є нормативно регульованим, прозорим та відкритим.



Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

    Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до  підпункту 5 пункту 13 Постанови, відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником   постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  теплова енергія  Сарненської міської ради (Код ДК  021:2015 – 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція  Єдиного закупівельного словника.

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-01-30-013107-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 523100 грн.00 коп. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) теплової енергії за календарний рік попереднього року, а саме 2023 рік.
Розмір бюджетного призначення: 523100 грн.00 коп згідно з кошторисом на 2024 рік Сарненської міської ради. Тариф затверджений рішенням виконавчого комітету Сарненської міської ради №495 від 13.10.2023 «Про встановлення тарифів на  теплову енергію вироблену з використанням альтернативних джерел енергії для  КП «Сарнитеплосервіс» та Тариф затверджений рішенням виконавчого комітету Сарненської міської ради №06 від 19.01.2024 «Про встановлення тарифів на  теплову енергію вироблену з використанням альтернативних джерел енергії для  КП «Сарнитеплосервіс»

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з 01.01.2024 по 31.12.2024 р. технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.

 

  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

    Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до  підпункту 5 пункту 13 Постанови, відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником   постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

послуги з передавання даних і повідомлень, а саме: користування захищеним цифровим каналом з пропускною спроможністю 15 Мб/с між Центром надання адміністративних послуг Сарненської міської ради та центром обробки даних Державної міграційної служби України з використанням мережі Національної системи конфіденційного зв’язку, код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних»   

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-02-02-002699-а

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 83490 грн.48 коп.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі Тарифи та послуги конфіденційного зв’язку затверджені наказом Адміністрації Держспецзв’язку від 07.08.2013 №420 «Про затвердження Граничних тарифів на послуги конфіденційного зв’язку», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.09.2013 за № 1512/24044 ( у редакції від 16.12.2021 року №741 ), Розмір бюджетного призначення: 83490 грн.48 коп згідно з кошторисом на 2024 рік Сарненської міської ради.

Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі: Термін надання послуг — з 01.01.2024 по 31.12.2024 р. технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Папір офісний, форматний

 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  на 2024  рік.

 

 

Папір офісний, форматний ( Папір для друку,Maestro Standard+ А4, 80 г/м², 103 мкм, 92%, 500 арк. Білий, CIE 161 % - 1400 пачок,

Папір для друку,Maestro Extra А4, Клас А 80 г/м2, 107 мкм, 93%, 500 арк. білий CIE 170 % - 140 пачок.

 Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Місце поставки: Рівненська область, місто Сарни, вулиця Широка,31. Строк поставки до 31.12.2024 року.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паперу офісного, форматний  на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів із Особливостями ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Бензин А-95, дизельне паливо (талони) за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти на 2024  рік.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-02-22-011561-a. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 740740 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель,  з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі).

Розмір бюджетного призначення:  740 740 грн. згідно з кошторисом. Розрахунок потреби на пальне у 2024 році підтверджений розрахунками до кошторису на використання пального, виходячи з основних виробничих показників:

— фактичних видатків на пальне у 2023  році на дані транспортні засоби;

— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;

— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пальне з бюджету протягом бюджетного періоду.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — з  дати укладання договору до 31.12.2024 р.

 

Бензин А-95 за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Бензин має бути виготовлений на нафтовій основі, без додавання етанолу.

Дизельне паливо. За своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Показники якості повинні відповідати значенням норм за екологічним класом Євро5. Паливо дизельне має бути виготовлене виключно з нафтової сировини і не повинне містити метилові / етилові естери жирних кислот.

 

До того ж, враховуючи необхідність використання протягом усіх сезонів (зимового і літнього) предмета цієї закупівлі, товар повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.

 

Крім того, зважаючи на виробничу потребу замовника, ). АЗС повинна бути розташована у радіусі не більше 5-ти км. від адреси Замовника та по Україні.  Придбання товару буде здійснюватися Покупцем – безпосередньо на АЗС. Паливо відпускається на підставі пред’явлення: талонів на власних, орендованих або партнерських АЗС учасника-переможця торгів . Заправка паливом повинна здійснюватися цілодобово на відповідних АЗС Учасника. Термін дії талонів не манше 12 місяців.

З метою забезпечення якості предмета закупівлі на постачальника покладається обов’язок забезпечення контролю якості кожної партії пального, що постачається замовнику, та своєчасної заміни неякісного товару

 

Примітка: будь-яке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в цій закупівлі застосовується із виразом «або еквівалент».

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Папір офісний, форматний

 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне  на 2024  рік.

Папір офісний, форматний ( Папір для друку,Maestro Standard+ А4, 80 г/м², 103 мкм, 92%, 500 арк. Білий, CIE 161 % - 1500 пачок,

Папір для друку,Maestro Extra А4, Клас А 80 г/м2, 107 мкм, 93%, 500 арк. білий CIE 170 % - 140 пачок.

 Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Місце поставки: Рівненська область, місто Сарни, вулиця Широка,31. Строк поставки до 31.12.2024 року.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паперу офісного, форматний  на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

 

Існує необхідність у закупівлі послуг, а саме: Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Європейська у місті Сарни Рівненської області. ДК 021:2015 45230000-8  Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь   Очікувана вартість становить 2 000 000 грн. 00 коп., розрахунок очікуваної вартості  визначений виходячи із бюджетних призначень та  визначена відповідно до  чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»  затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 ( із змінами).  Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Визначені у Додатку №2 до тендерної документації UA-2024-03-25-006230-а





Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів із Особливостями ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Транспортно-експедиторські послуги щодо доставки гуманітарної допомоги, а саме 2 автобусів (транспортних засобів), що були у використанні від муніципалітету м. Мілан Італія, своїм ходом, до  Україна, Рівненська обл., м.Сарни.  ДК 021:2015 "63520000-0 Послуги транспортних агентств"

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-05-01-009348-a.  Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 320 000 грн. Закупівля здійснюється для забезпечення Сарненської  міської територіальної громади  транспортними засобами (автобусами, що були у використані), в  рамках гуманітарної допомоги м. Мілан Італія. Основними технічними та якісними характеристиками послуги, що закуповується є наступні:

1)  Пункт відправлення (відвантаження): Via Giambellino, 121 Milan Italy.

2)  Пункт доставки (вивантаження): м. Сарни, Рівненська область,  Україна, (фактична адреса зазначається та узгоджується з Виконавцем).

3)  Склад послуги:

3.1. Організація доставки автобусів своїм ходом.

3.2. Залучення водіїв відповідної категорії зі спеціальними допусками згідно з правилами та вимогами ЄС.

3.3. Підбір та погодження маршруту прямування у правоохоронних органах країн які вони будуть перетинати, за необхідністю.

4) Умови надання послуги:

4.1. Послуга надається комплексно, відповідно до вимог міжнародних стандартів і правил перевезень.

4.1. Виконавцем здійснюється інформування Замовника про місцезнаходження автобусів (GPS або в інший узгоджений між сторонами спосіб).

5) Строк надання послуги  до 01.08.2024 року .

6) Критеріями оцінки та якості надання Виконавцем послуги є:

– збереження автобусу та його комплектації під час перевезення (транспортування);

– коректне, правильне та повне оформлення всіх необхідних супроводжуючих документів;

– повне та дієве контролювання процесу перевезення (доставки) автобуса;

– виконання умов договору.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення  визначений відповідно до розрахунку кошторису  на 2024 рік , становить  320 000  грн. з ПДВ. Обсяг закупівлі  – 1 послуга.

 Очікувана вартість предмету закупівлі: 320000,00 грн. з ПДВ  – кошти місцевого бюджету.

Обґрунтування очікуваної вартості  предмета закупівлі:  визначено відповідно до одного з методів затвердженого Міністерством  розвитку економіки,  торгівлі  та сільського господарства від 18.02.2020 р. №275.

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалася інформація про ціни на послуги, що міститься  в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема  в електронній системі Прозоро.

 

 


Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів із Особливостями ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Ковельська у місті Сарни Рівненської області ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-05-17-009356-a.  Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 464 443 грн. Закупівля здійснюється для потреби Сарненської  міської територіальної громади. Очікувана вартість розрахована відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»  затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 ( із змінами) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Обґрунтування очікуваної вартості  предмета закупівлі:  визначено відповідно до одного з методів затвердженого Міністерством  розвитку економіки,  торгівлі  та сільського господарства від 18.02.2020 р. №275.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів із Особливостями ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Свято-Троїцька  у місті Сарни Рівненської області ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-05-17-010128-a.  Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 417 574 грн. Закупівля здійснюється для потреби Сарненської  міської територіальної громади. Очікувана вартість розрахована відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»  затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 ( із змінами) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Обґрунтування очікуваної вартості  предмета закупівлі:  визначено відповідно до одного з методів затвердженого Міністерством  розвитку економіки,  торгівлі  та сільського господарства від 18.02.2020 р. №275.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів із Особливостями ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Сарненська міська рада, ЄДРПОУ 04057770.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Набережна  у місті Сарни Рівненської області ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ID: UA-2024-05-17-010516-a.  Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 407 142 грн. Закупівля здійснюється для потреби Сарненської  міської територіальної громади. Очікувана вартість розрахована відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»  затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 ( із змінами) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Обґрунтування очікуваної вартості  предмета закупівлі:  визначено відповідно до одного з методів затвердженого Міністерством  розвитку економіки,  торгівлі  та сільського господарства від 18.02.2020 р. №275.



Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені в оголошені про проведення відкритих торгів ( Постанова КМУ від 11.10.2016 №710)

 

Існує необхідність у закупівлі товару Торф (напівбрикети торф’яні),  ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо  Очікувана вартість становить       420 000 грн. 00 коп., здійснено розрахунок очікуваної вартості товару виходячи з обсягів споживання торфу за аналогічний попередній рік з урахуванням природо-кліматичних умов за допомогою методу порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.Очікувана вартість предмету закупівлі визначена шляхом проведення моніторингу цін на сайті Prozorro, цін на офіційних сайтах в мережі інтернет..  Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників торфобрикету на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Визначені у Додатку №2 до тендерної документації UA-2024-07-02-003492-а

 

 

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
20 листопада 2024
Про затвердження норм надання послуги з управління відходами для Сарненської міської територіальної громади на 2024-2028 роки

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Хіноцького Олександра Олександровича про постановку його на квартирну чергу у виконавчому комітеті Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про зняття із квартирного обліку Приступи Ростислава Леонідовича та виключення його із списків громадян, які користуються правом отримання житла у Ремчицькому старостинському окрузі № 6 Сарненської міської ради

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сарненської міської ради  від 02 серпня 2024 року № 463 «Про утворення Ради безбар’єрності при виконавчому комітеті Сарненської міської ради»

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
19 листопада 2024
Про розгляд заяви Юревич А.В.  щодо надання дозволу на розробку схеми організації дорожнього руху по вул. Грушевського, 1  у м. Сарни Сарненського району Рівненської області

Пошук документів