До відома громадян, які перебувають на обліку на отримання земельних ділянок!
Рішенням сесії Сарненської міської ради № 284 від 16.09.2016 року затверджено Положення про порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) за рахунок земель комунальної власності на території міста Сарни.
Цим Положенням передбачено, що громадяни, які включені в списки обліку для отримання земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво, повиннi поновлювати відповідні документи через 2 роки з дня включення їх в загальномiський список.
Тому відділ по управлінню природними ресурсами, регулювання земельних відносин та агропромислового розвитку Сарненської міської ради повідомляє, що громадяни, які зверталися до міськвиконкому із заявами на отримання земельних ділянок під індивідуальне будівництво в межах м. Сарни, до 29 жовтня 2021 року мають поновити документи: довідку про склад сім’ї відповідної форми; ксерокопії паспорта (1, 2, 11 сторінки); довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності); документа, що дає право на пільги (за наявності) на отримання земельної ділянки.
За додатковою інформацією звертайтеся в земельний відділ Сарненської міської ради (каб. № 105).
Сарненська міська рада