, Адміністратор

Відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань внутрішньо переміщених осіб

Вчора, 20 червня, відбулося чергове засідання Координаційної ради з питань внутрішньо переміщених осіб
Перший заступник міського голови Іван Назарець, презентував «Комплексну програму підтримки ВПО на 2025 - 2027 роки».
Під час засідання обговорили питання, які стосуються медичного обслуговування та підписання декларацій із сімейними лікарями, літній відпочинок молоді та дітей, консультативної підтримки.
На сьогодні у Сарненській громаді перебуває 1293 внутрішньо переміщені особи, важливим залишається питання забезпечення житлом для тимчасового проживання осіб даної категорії.
Виконавчі органи міської ради активно допомагають у прихистку та адаптації українців, які постраждали внаслідок збройної агресії росії проти України.
Галарея до статті

Останні документи

Документи → Проєкти рішень чергового засідання виконавчого комітету
18 листопада 2025
Про Порядок проведення перевірки контрагентів у Сарненській міській раді, її виконавчих органах, на підприємствах, в установах, організаціях, засновником яких є міська рада

Документи → Розпорядження міського голови → 2025 рік → Листопад
14 листопада 2025
№ 189 від 13 листопада 2025 року "На придбання (заключення договору купівлі-продажу в ТСЦ №----) та реєстрацію транспортного засобу"

Документи → Протоколи, рішення, відеозаписи, результати поіменного голосування сесій ради → VIII скликання → 39 позачергова сесія від 07 листопада 2025 року
14 листопада 2025
Додаток 1 до протоколу № 39 від 07 листопада 2025 року

Документи → Протоколи, рішення, відеозаписи, результати поіменного голосування сесій ради → VIII скликання → 39 позачергова сесія від 07 листопада 2025 року
14 листопада 2025
Додаток 2 до протоколу № 39 від 07 листопада 2025 року

Документи → Протоколи, рішення, відеозаписи, результати поіменного голосування сесій ради → VIII скликання → 39 позачергова сесія від 07 листопада 2025 року
14 листопада 2025
Додаток 3 до протоколу № 39 від 07 листопада 2025 року

Пошук документів