,
Перемоги учнів навчальних закладів Сарненської громади в обласному етапі конкурсу Малої Академії Наук України
Учні навчальних закладів Сарненської громади здобули визначні результати в обласному етапі конкурсу Малої Академії Наук України, продемонструвавши високий рівень знань, дослідницьких здібностей і таланту в різних наукових дисциплінах. Вони стали призерами в кількох секціях конкурсу, що підтверджує високий рівень підготовки та підтримку з боку вчителів.
І місце
Софія Ковтун, учениця Сарненського районного ліцею “Лідер” (11 клас), здобула перше місце у секції “Етнологія” відділення історії під керівництвом Тетяни Дибач.
ІІ місце
1. Богдан Симончук, учень Сарненського ліцею №5 (10 клас), посів друге місце у секції “Лісове та садово-паркове господарство” відділення екології та аграрних наук. Керівник — Оксана Кузьмич.
2. Олександр Бредун, учень Сарненського районного ліцею “Лідер” (11 клас), здобув друге місце у секції “Матеріали та адитивні технології” матеріалознавства відділення інженерії. Керівник — Валерій Гарбар.
3. Діана Цицюра, учениця Сарненського районного ліцею “Лідер” (11 клас), посіла друге місце у секції “Фольклористика” відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства під керівництвом Тетяни Дибач.
4. Христина Примак, учениця Сарненського районного ліцею “Лідер” (10 клас), отримала друге місце у секції “Етнологія” відділення історії. Керівник — Тетяна Дибач.
ІІІ місце
1. Софія Головач, учениця Сарненського районного ліцею “Лідер” (10 клас), здобула третє місце у секції “Фольклористика” відділення літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства під керівництвом Тетяни Дибач.
2. Анна Сосюк, учениця Сарненського ліцею №5 (11 клас), посіла третє місце у секції “Психологія” відділення філософії та суспільствознавства. Керівник — Руслана Третяк.
3. Анастасія Сергійчук, учениця Сарненського ліцею №5 (9 клас), здобула третє місце у секції “Українська мова” відділення філології. Керівник — Ірина Зозюк.
Ці перемоги є яскравим доказом високої наукової підготовки учнів Сарненської громади, а також чудової роботи педагогів, які підтримують учнів у їхніх дослідженнях та наукових пошуках. Результати участі учнів у конкурсі свідчать про важливість розвитку наукових ініціатив серед молоді, що стимулює до подальшого професійного зростання та відкриває нові перспективи для їх майбутнього.