, Головний редактор

ЗВЕРНЕННЯ АМУ ДО ВЛАДНОЇ ВЕРХІВКИ

Президентові України

 

Верховному Головнокомандувачу

Збройних сил України

 

Володимирові ЗЕЛЕНСЬКОМУ

 

 

Високоповажний пане Президенте!

 

Звертаємось до Вас, бо повинні продовжувати всі разом допомагати нашим Збройним силам України.

 

Всі підрозділи Об’єднаних сил ЗСУ це наші підрозділи, - незалежно від місця їх дислокації.

Всі громадяни України це наші мешканці, - незалежно від місця їх роботи, а тим більше служби Україні.

 

Ініціатива про вилучення з доходів місцевих бюджетів «військового» ПДФО руйнує державну єдність, яка здивувала світ з 24 лютого 2022 року, ділить громадян України на різні категорії, позбавляє захисників України та їх родини гарантованих Конституцією України прав, що забезпечуються місцевим самоврядуванням.

 

За 2022-23 роки, з початку повномасштабного вторгнення, органи місцевого самоврядування отримали 106,4 млрд грн «військового» ПДФО, з якого 45% спрямували прямо на допомогу силам безпеки та оборони.

Забезпечили також фінансування делегованих державою без надання компенсації повноважень та надання мешканцям громад безкоштовних послуг. Витрати місцевого самоврядування, пов’язані із військовими діями, перевищують розмір надходжень від «військового» ПДФО мінімум на 77%, адже це не тільки допомога силам безпеки й оборони, але й забезпечення ВПО, розчищення й відновлення зруйнованих вибухами будівель й інфраструктури, утримання лікарень, в тому числі поряд з лінією фронту, надання допомоги сім’ям військовослужбовців.

 

Кошти на оборону, які надаються військовим підрозділам органами місцевого самоврядування, стали доповненням централізованого забезпечення, обов’язковою частиною успішної системи Об’єднаних сил Збройних сил України, адже:

- є «доступними»: керівники підрозділів уникають довгої системи погоджень в міністерстві для отримання ексклюзивних постачань, індивідуальних замовлень, що економлять мільйони гривень;

- є «швидкими»: потреби вирішуються в момент їх виникнення, силами місцевої ради, її депутатів і, звичайно, місцевого бюджету;

- є підконтрольними державі: низка контролюючих і правоохоронних органів моніторять всі платежі місцевого самоврядування до й після здійснення виплат;

- є інклюзивними та стимулюючими: мешканці громад через місцеві бюджети відчувають свою співучасть в допомозі військовим і їх родинам, отже збільшують особисті перекази на допомогу армії, в тому числі United24;

- є прозорими: громадяни мають можливість впливати на рішення місцевої ради, контролювати всі процедури та кожного службовця органу місцевого самоврядування.

 

Уникнути неналежного для військового часу використання коштів можна сформувавши цільові захищені статті видатків місцевих бюджетів, сформовані з 70% «військового ПДФО», так званий «бюджет безпеки й оборони» та заморозити реверсні вилучення. З бюджету безпеки й оборони витрати слід передбачити виключно на допомогу силам оборони й безпеки, об’єкти захисту, забезпечення ВПО, подолання наслідків руйнації внаслідок вибухів й розвиток ВПК.

Таким чином, «військове» ПДФО залишиться мобільним й прозорим в органах місцевого самоврядування й продовжить служити нашій спільній Перемозі.

Не використані за призначенням кошти з бюджету безпеки й оборони громади залишаться на залишках рахунків громад в кінці року й автоматично будуть вилучені до Державного бюджету.

 

Зважаючи на Закон України 3050-ІХ від 11.04.23., яким Верховна Рада України відмовилась від вже сплачених 14 млрд грн, ініціатива по вилученню «військового» ПДФО це не про пошук коштів, а про зміну системи взаємодії.

 

Звертаємось до Вас про збереження єдності публічної влади в Україні, про збереження мереживності й мобільності системи оборони України, яка змогла зупинити колись другу армію світу, про докладення спільних зусиль на шляху до нашої спільної Перемоги!

 

Просимо зберегти в Державному бюджеті України на 2024 рік в доходах місцевих бюджетів «військове» ПДФО та 64% ПДФО з замороженням реверсних вилучень, а також підтримати законопроєкти 5995-д та 5960-1, які легалізують допомогу органів місцевого самоврядування Обєднаним силам Збройних сил України.

 

Маємо розрахунки по 754 громадах, які підтверджують наші данні та готові з Вами при зустрічі напрацювати спільні рішення для досягнення необхідних всім нам завдань і мети.

 

 

Схвалено Правлінням Асоціації міст України

5 вересня 2023 року

 

 

Голові Верховної Ради України

 

Руслану СТЕФАНЧУКУ

 

 

Вельмишановний пане Голово!

 

Звертаємось до Вас в зв’язку з ініціативами вилучити з доходів місцевих бюджетів 4% ПДФО та ПДФО з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу.

 

Зменшення частки місцевих бюджетів в ПДФО на 4%, введених з 2022 року для стримування росту тарифів на тепло, призведе до зриву опалювального сезону та обєктивного зростання тарифів. Адже за 2022-23 роки муніципалітети надали допомогу підприємствам ТКЕ на 62,4 млрд грн, в той же час отримали від 4% ПДФО 18,6 млрд грн. Більше того, пунктом 1.2. статті 7 Висновку Єврокомісії від 17 червня 2022  року щодо заявки України на членство в Європейському союзі, як позитив відзначено фінансове підкріплення реформи децентралізації збільшенням ПДФО для місцевих бюджетів до 64%. Для збереження системи теплової генерації в Україні та уникнення стрімкого росту тарифів, просимо зберегти 64% ПДФО в доходах бюджетів громад.

 

 

Вилучення з доходів місцевих бюджетів «військового» ПДФО це руйнування системи державної оборони, яка сформована з 24 лютого 2022 року як взаємодія централізованого забезпечення Міністерства оборони України та мережі понад 1000 джерел фінансування та обслуговування сил безпеки й оборони з місцевих бюджетів.

 

За 2022-23 роки, з початку повномасштабного вторгнення, органи місцевого самоврядування отримали 106,4 млрд грн «військового» ПДФО, з якого 45% спрямували прямо на допомогу силам безпеки та оборони, крім того забезпечили фінансування делегованих державою без надання компенсації повноважень та надання мешканцям громад безкоштовних послуг, встановлених законодавством.

Прикладом такого забезпечення є безкоштовне харчування дітей, постраждалих внаслідок бойових дій, - Постанова Уряду від 01.06.2023 номер 547 передбачила безкоштовне харчування 1 млн 640 тисяч дітей, що коштуватиме за два роки 28,7 млрд грн, але фінансування з державного бюджету не передбачила.

Витрати місцевого самоврядування, пов’язані із військовими діями, перевищують розмір надходжень від «військового» ПДФО мінімум на 77%, адже це не тільки допомога силам безпеки й оборони, але й забезпечення ВПО, розчищення й відновлення зруйнованих вибухами будівель й інфраструктури, утримання лікарень, в тому числі поряд з лінією фронту, надання допомоги сім’ям військовослужбовців. Відбудова зруйнованих об’єктів інфраструктури, житла в громадах й відновлювальні роботи станом на сьогодні профінансовані з державного бюджету лише на 0,84% з необхідних й проводиться з джерел, пошуком яких займається місцеве самоврядування.

Більше того, для військових підрозділів кошти органів місцевого самоврядування є суттєвим запобіжником від втрат людей і техніки, а також механізмом ефективного забезпечення на різних етапах служби. Адже доступ до постачання за кошти органів місцевого самоврядування є значно простішим, швидшим і прозорішим, ніж до постачання Міністерства оборони України.

 

Запобіжником неналежного для військового часу використання коштів можуть бути цільові захищені статті видатків місцевих бюджетів, сформовані з 70% «військового» ПДФО, так званий «бюджет безпеки й оборони»з замороженням реверсних вилучень. З бюджету безпеки й оборони витрати слід передбачити виключно на допомогу силам оборони й безпеки, об’єкти захисту, забезпечення ВПО, подолання наслідків руйнації внаслідок вибухів й розвиток ВПК. Таким чином, «військове» ПДФО залишиться мобільним й прозорим в органах місцевого самоврядування й продовжить служити нашій спільній Перемозі.

 

Для збереження ефективної системи оборони України та єдності публічної влади України, просимо Вас зберегти ПДФО з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу в доходах місцевих бюджетів у 2024 році та легалізувати можливість місцевого самоврядування надавати пряму допомогу силам оборони, підтримавши законопроєкти №№  9559-д та 9560-1.

 

 

Схвалено Правлінням Асоціації міст України

5 вересня 2023 року

 

 

 

Премєр-міністрові України

 

Денису ШМИГАЛЮ

 

 

Вельмишановний пане Премєр-міністре України!

 

Звертаємось до Вас в зв’язку з ініціативами вилучити з доходів місцевих бюджетів 4% ПДФО та ПДФО з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу.

 

Зменшення частки місцевих бюджетів в ПДФО на 4%, введених з 2022 року для стримування росту тарифів на тепло, призведе до зриву опалювального сезону та обєктивного зростання тарифів. Адже за 2022-23 роки муніципалітети надали допомогу підприємствам ТКЕ на 62,4 млрд грн, в той же час отримали від 4% ПДФО 18,6 млрд грн. Більше того, пунктом 1.2. статті 7 Висновку Єврокомісії від 17 червня 2022  року щодо заявки України на членство в Європейському союзі, як позитив відзначено фінансове підкріплення реформи децентралізації збільшенням ПДФО для місцевих бюджетів до 64%. Для збереження системи теплової генерації в Україні та уникнення стрімкого росту тарифів, просимо зберегти 64% ПДФО в доходах бюджетів громад.

 

 

Вилучення з доходів місцевих бюджетів «військового» ПДФО це руйнування системи державної оборони, яка сформована з 24 лютого 2022 року як взаємодія централізованого забезпечення Міністерства оборони України та мережі понад 1000 джерел фінансування та обслуговування сил безпеки й оборони з місцевих бюджетів.

 

За 2022-23 роки, з початку повномасштабного вторгнення, органи місцевого самоврядування отримали 106,4 млрд грн «військового» ПДФО, з якого 45% спрямували прямо на допомогу силам безпеки та оборони, крім того забезпечили фінансування делегованих державою без надання компенсації повноважень та надання мешканцям громад безкоштовних послуг, встановлених законодавством.

Прикладом такого забезпечення є безкоштовне харчування дітей, постраждалих внаслідок бойових дій, - Постанова Уряду від 01.06.2023 номер 547 передбачила безкоштовне харчування 1 млн 640 тисяч дітей, що коштуватиме за два роки 28,7 млрд грн, але фінансування з державного бюджету не передбачила.

Витрати місцевого самоврядування, пов’язані із військовими діями, перевищують розмір надходжень від «військового» ПДФО мінімум на 77%, адже це не тільки допомога силам безпеки й оборони, але й забезпечення ВПО, розчищення й відновлення зруйнованих вибухами будівель й інфраструктури, утримання лікарень, в тому числі поряд з лінією фронту, надання допомоги сім’ям військовослужбовців. Відбудова зруйнованих об’єктів інфраструктури, житла в громадах й відновлювальні роботи станом на сьогодні профінансовані з державного бюджету лише на 0,84% з необхідних й проводиться з джерел, пошуком яких займається місцеве самоврядування.

Більше того, для військових підрозділів кошти органів місцевого самоврядування є суттєвим запобіжником від втрат людей і техніки, а також механізмом ефективного забезпечення на різних етапах служби. Адже доступ до постачання за кошти органів місцевого самоврядування є значно простішим, швидшим і прозорішим, ніж до постачання Міністерства оборони України.

 

Запобіжником неналежного для військового часу використання коштів можуть бути цільові захищені статті видатків місцевих бюджетів, сформовані з 70% «військового» ПДФО, так званий «бюджет безпеки й оборони»з замороженням реверсних вилучень. З бюджету безпеки й оборони витрати слід передбачити виключно на допомогу силам оборони й безпеки, об’єкти захисту, забезпечення ВПО, подолання наслідків руйнації внаслідок вибухів й розвиток ВПК. Таким чином, «військове» ПДФО залишиться мобільним й прозорим в органах місцевого самоврядування й продовжить служити нашій спільній Перемозі.

 

Для збереження ефективної системи оборони України та єдності публічної влади України, просимо Вас зберегти ПДФО з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу в доходах місцевих бюджетів у 2024 році та легалізувати можливість місцевого самоврядування надавати пряму допомогу силам оборони, підтримавши законопроєкти №№  9559-д та 9560-1.

 

 

Схвалено Правлінням Асоціації міст України

5 вересня 2023 року

 

 

Прикріплені файли
zvernennja_pravlinnjaamu_05_09_2023.docx.docx

Останні документи

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
26 квітня 2024
№ від 26 квітня 2024 року "Про схвалення Програми забезпечення депутатської діяльності депутатів Сарненської міської ради на 2025-2027 роки"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
26 квітня 2024
№ від 26 квітня 2024 року "Про підготовку КП «Житлосервіс», КП «Екосервіс» до виконання робіт з благоустрою та озеленення території Сарненської міської територіальної громади у весняно-літній період 2024 року"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
26 квітня 2024
№ від 26 квітня 2024 року "Про схвалення Програми «Комунальне майно» на 2025-2027 роки"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
26 квітня 2024
№ від 26 квітня 2024 року "Про схвалення Програми стимулів для медичних працівників Сарненської міської територіальної громади на 2025-2027 роки"

Документи → Проєкти рішень виконавчого комітету
26 квітня 2024
№ від 26 квітня 2024 року "Про  схвалення змін до  Програми підготовки та підтримки підрозділів територіальної оборони, Збройних Сил України та місцевого населення до участі в русі національного спротиву в Сарненській міській територіальній гром"

Пошук документів